• Ickan

dårt asöires setuG

attans, det var den giriga preggofanten som fick mig ur balans.

Jultomte, glögg, pipparkakor, lussekatter, knäck

så, nu är bot gjord.

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-26 09:44:11 följande:

NI ÄR OT!!!!!!! *hyacint*
  • Ickan

*gör manikyr med brytbladskniv*

Jag kanske borde ägna mig åt mina arbetsuppgifter nu istället.

julgrupp

• Ickan

*försöker vara snäll och matar med pepparkakor*

Perry the Platypus skrev 2008-11-26 10:17:43 följande:
    *är väldigt trött efter allt gråtande men mår bättre*
  • Ickan

tala bara om för henne att hon inte får betalt, om du nu inte har tänkt betala henne såklart.

Perry the Platypus skrev 2008-11-26 10:34:21 följande:
    *sjunker post-snörvligt in i det varma duntäcke som representerar Solfias oändliga visdom*
  • Ickan

Vad skönt att veta att även riktiga föräldrar kan känna så för sina barn, då är det kanske inte så konstigt att jag gör det med påsättarens dotter emellan varven.

Millimina skrev 2008-11-26 10:35:23 följande:
    Jo, det blir ju lättare chockartat säkert! Jag har haft en ganska lång startsträcka med alla tre, minst kanske med mellanbarnet som jag längtade fanatiskt efter, men ändå nästan ett år innan jag hade honom under huden. Sen när J var tre år, då var han ju inte så gullig direkt. Jag var övertygad om att han skulle bli ett monster som vuxen med tanke på banan han slagit in på. Jag vet att jag satt och ångrade mig gruvligt över att jag blivit förälder då. Och jag har avskytt honom i fler perioder. Oftast har det dock varit sammanblandat med att jag känner mig otillräcklig, att jag inte vet hur jag ska hantera situationer, hur ska jag veta hur jag ska göra för att få honom att bli en god samhällsmedborgare liksom... Så mitt tillkortakommande har kunnat vändas mot honom. Att det blivit honom jag avskyr, han som får mig att känna så. Det har förstås gått över och man har blivit klokare och mer säker och mer kär efteråt. Och det finns ju jättemånga intervall kvar där allt kommer vara rosenskimrande! Femårsåldern! Underbara barn! Och tolv är inte heller alltigenom dumt. Fast.. inte rosenskimrande... hehe.. (torrt garv) Som nu till jul. Trevligt att han kan köpa julklappar själv!
  • Ickan

oj, ja det var rejäl ränta. Köp några "ingen big deal"-grejer på McD till henne som hon kan täppa till truten med.

Perry the Platypus skrev 2008-11-26 10:54:31 följande:
    Hon försöker ju ta ut ockerränta på de 40 spänn jag är skyldig henne redan i o m att hon tyckte att hon skulle få tillbaka det i form av en lunch som ju kostar minst 75 spänn i den här stan.
    just det ja...

pepparkaka, glögg, julskinka, köttbullar
  • Ickan

Känner inte alla varandra här redan? Ok, tala om vad du vet om mig så kan jag fylla i några luckor, om inte mitt besök kommer först förstås.

Trailer T skrev 2008-11-26 11:17:34 följande:

Kan vi inte leka nått Typ berätta saker vi inte vet om varandra eller nått
  • Ickan

Det visste jag inte innan, se där, du är nog bra på den leken då.
    Trailer T skrev 2008-11-26 11:24:28 följande:

Föresten kommer jag vara på TV under Julen
  • Ickan

Jag har haft en vagel i öagt några dagar nu o den gick precis sönder (med min hjälp för jag var så irriterad på den) o jag fick ögat fullt med var... bläää

Svar på tråden dårt asöires setuG