Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:26:43 följande:
    Japp inte så lätt. Fast det kanske verkar som om jag gör en jättegrej av det här hemma, men så är det inte alls. Dock behöver jag tips på hur man ska tänka och göra.Det är kanske jag som tänker helt fel och Surfer som har rätt, dvs. att så länge han tycker att det är mysigt ska han få komma, för sen går man in i en annan fas av livet och kanske förlorar lite av den där närheten.
    Skriv en tråd om hur mycket du hatar din bonus - då lär du få råd!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Womanizer skrev 2008-10-20 12:08:56 följande:
    fk´s sida är rena djungeln. Jag fattar inget Får nog ringa och boka en tid med dom..jag är dum i huvudet...*snyft snyft*Men jag behöver ju pengar denna månad, pappan betalar absolut inget!
    Men vem är du???
  • Perry the Platypus

*applåderar Pyntas klokhet*

*har däremot bestämt mig för att helt ignorera Womanizer*

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-10-20 13:48:58 följande:
    ! if youmuck with womanizer you muck with me lixom
    Det kan det vara värt.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-10-20 14:09:22 följande:
    *klär in proppen i gladpack*
    Varför då?
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-10-20 14:15:54 följande:
    Får du väl se...MYCKET bra vapen....*lovar*
    Vadå? Ska han bajsa på sig därinne i gladpacken och sen ska du anfalla mig med honom som en slags gräddspritsare eller?
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-20 14:21:26 följande:
    Varför heter man Womanizer som kvinna, men inte är lesbisk?
    För att "man" är en supertönt.
  • Perry the Platypus

Om de runkat bulle tillsammans.

• Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-21 00:30:16 följande:
    Jag har:saknat sambonlegat i soffanätitskrivit i sextrådarsaknat sambonduschatsaknat sambonsmsat bella(som inte svarar)
    Min mobil låg glömd i min väska. Sorry!
  • Perry the Platypus

*har läst lite här och där*

Fasen vad många gamla ätstörningsbrudar som hänger i den här tråden?!

Svar på tråden dårt asöires setuG