Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-10-23 21:01:20 följande:
    Okej, då får vi kolla i kapp 4 avsnitt så kan man kanske följa det på femman sedan... Men den måste vara bra!Pacey är ju med... Mmmmmm... Det räcker för PP.*som lärt sig nätetik idag och tänker därför inte skriva vad hon tänker*
    "Barnarov, barnarov..." *sjunger*
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-10-23 21:06:21 följande:
    Ska man anta att folk tycker gasse är lite vild eller jobbig om de tittar pa Clovis och säger med förhoppning i rösten:"Tänk om den här är lugn"Pyffen var hâr idag...
    Men taskigt Gasse som är så söt

Milli gasse är mellan och rufus äldst
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-23 21:17:59 följande:
    Ah, jag har lite blandat ihop dem.. Jag har tänkt att de är samma.. men det är de ju inte när du säger det..
    *s*
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-23 21:20:41 följande:
    så.. har du en bra relation med din mamma?Min väninna som också har ett rejält flängigt barn.. hennes mamma bara garvade rått och sa att hon fick det hon förtjänade!
    Har hört samma, mamma sa det seast idag om Beas envishet
  • Fåret Shaun
    Tant Greta skrev 2008-10-23 23:03:52 följande:
    I Norge heter det mutta kanske.?Men ärligt:ni som har flickor,säger ni snippa?
    Nej MUSEN, snippa låter som något avklippt. Fast bea får bara leka med musen när vi är ensamma hemma och aldrig vid matbordet.
  • Fåret Shaun

Känns mest ok att använda om en vuxens och en barns intimdelar, mamma mus, Bea mus, pappa snopp och Agge snopp

• Fåret Shaun
    MissKaos skrev 2008-10-24 09:39:21 följande:
    Hur ORKAR folk engagera sig i om det är ok med Rosa sockar på en liten kille eller inte *snark*
    Min son har rosa tyllkjol

Här hemma heter det mus, för vi vägrar använda ordet snippa.

Men sen så tror jag att det är skitsamma vad man väljer att kalla den så länge man lär barnet vara STOLT över den. Så som pojkar är stolta över sina snoppar
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-24 10:19:12 följande:
    Mina söner gick till dagis i klänningar, glitter och allsköns "flick"utstyrslar. Fast de var nog äldre än ett när de började välja. Ernst röjer mest runt ärligt talat, han har inte börjat bry sig om klädlådorna, varken den med utklädningskläder eller hans egna...Men. Mus? En gnagare? AJ!
    Jag vägrade snippa och J fick välja. Slemvecket hade fungerat också
Svar på tråden dårt asöires setuG