Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Mina värkar kändes mest i magen. Minns inte att det gjorde ont i musen men det âr ju annorlunda fôr alla.

jag visste ju inte ens att jag hade vârkar sist a andra sidan

• siamusen

MissKaos skrev 2008-12-19 15:38:05 följande:

DEN gillar jag! Tänk vad fantastiskt när jag ringer hemmifrån och säger "jag vet att jag kunde ha fått en EDA, menjag vaknade av att det låg en bebis och skrek i sängen" Och.., det är blött? *nickar* SÅ ska min förlossning gå till!
    HAr hört fler som inte har vetat om värkarna i början. Det är väll jättebrà?
    Ja, hellre det ân att ha megaont hela tiden
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-19 15:43:29 följande:

Mycket.. Smärta är inte kul. Inte min cup of thé. Kanske ska skriva till det i journalen själv.
    Ja: "begär smärtfri och snabb förlossning"
  • siamusen

jungfu skrev 2008-12-19 15:46:16 följande:

MissKaos skrev 2008-12-19 15:43:29 följande:
    Guuuuuuud vad jag är avundsjuk på dig.... som har det där framför dig, som går och väntar, och som har "jungfrusilen" kvar... Att föda är det bästa som finns. Inkl värkarbete och smärta och hela skiten
    Champagne och snittar sâger jag bara
  • siamusen

KarJac skrev 2008-12-19 15:50:14 följande:

Ditt svar var väl säkert roligt i alla fall...
    nej
  • siamusen

Centurion skrev 2008-12-19 15:53:12 följande:

Jobbar mest hela tiden men nu är JAG LEDIG!!!!!!!!!!!!!
    woohooo!
  • siamusen

jamex skrev 2008-12-19 16:24:39 följande:

på väg upp ur dimman tror jag... var rätt nere under isen fått hjälp nu. ska vara sjukskriven ett tag, maken får vara hemma med oss. Jäkla hormoner vad de ställer till! Hmm.. sen kan det hjälpa om man sover o äter, nått jag knappt gjort sen tösen min föddes. *spelar bjällerklang o skakar ur mjäll som snö*
    Baby-blues?

*vaggar lite i famnen och petar in knark under Jamex näsa*

Så ja...snorta ordentligt nu!
  • siamusen
    jamex skrev 2008-12-19 16:35:04 följande:
    nää,hoppas slippa skiten faktiskt. ska köra på rosenrot o sånt istället, anitdepptabletter gillar jag inte.Hoppas det funkar
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-12-19 17:51:48 följande:

*väldigt pissed-off*Jag försöker verkligen lägga in en bild på lillfnuffan men det verkar vara helt omöjligt, trots att den har samma format som de andra bilderna jag har kunnat lägga in tidigare.
    Jpeg?
Svar på tråden dårt asöires setuG