• Suri

dårt asöires setuG

Guuu så fräscht, man känner sig ju som en ny människa!

Ska vi hångla?

• Suri
    Pynta skrev 2008-11-27 16:09:46 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-69/m38756763.html Jag vill också gå på dejt. Hur var er första dejt med er kille/ man? Vad gjorde ni?
    Första daten... minns inte heller. Tror vi bara träffades och hade sex

Alltså vi träffades på gymmet. Han var den coola gyminstruktören och jag var den snygga tighta lilla blondinen... Fast han var eg inte så cool, ganska töntig och inte alls min typ. Jag var säkert inte så himla snygg heller, eller jo, klart jag var!
    Men han vann i längden.

Första riktiga daten träffades vi aldrig. Vi skulle kolla fyrverkerierna vid slottet på 1a advent för 9 år sedan. Vi var så råååkära!! MEN jag glömde min mobil hemma så vi hittade aldrig på varandra däruppe vid slottet. Vi stog ensamma i folkmassan på varsit håll och bara längtade Gråter.
    Det var bara att traska hemåt, ensam och besviken.
    9 års jubileum i år och första gången för Sune att få följa med på trad date uppe vid slottet och titta på fyrverkerierna!
  • Suri

JAg är så glad!
    Kommer ni ihåg hur jag bölade och snorade över att tvättmaksinen var trasig och att det nog inte skulle bli någon jul eftersom jag är så fattig?

Ja, i alla fall, idag när jag loggar in på min bank för att beskåda förödelsen så har jag ca 4500 för mycket. jag har fått lön... Hmm. Märkligt med tanke på att jag inte jobbat sedan sept. Loggar in på mitt jobb, lönesidan och vad har jag fått? Jo, ett "föräldraledighetstillägg"(eller vad det nu hette)!!! På 4500!!! Hade jag ingen aning om att man kunde få och jag tänker inte ringa löneass och fråga vad det är.

*plockar ut pengarna snabbt och köper julklappar innan Stringen vill att jag ska betala på ny tvättmaskin*

• Suri

TJOHO!!! Jag är riiiiiiik!!!

*loggar in på internetbutikerna i "mina favoriter"*

• Suri

Va inte så griniga!!

Självklart köper jag glögg och julklappar till er med!

• Suri
    Tant Greta skrev 2008-11-28 11:12:15 följande:
    Varför köpa glögg på nätet?
    Slippa bära typ!
    *lat och bekväm*
  • Suri
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-28 20:05:32 följande:
    Nu har jag varit duktig! JAg har gjort en stor pepparkaksdeg och en saffranskaka som jag ska ha philadelphiaglasyr på sedan när den svalnat. Det luktar gott i mitt kök just nu...
    Ååå, vad du är duktig!!!
    Är grymt avis. Jag vill att det ska lukta så gott i mitt kök också!
    Pepparkaksdeg...*drömmer*
Svar på tråden dårt asöires setuG