Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

*behöver desperat en manikyr*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-21 12:44:36 följande:
    God morgon!
    Mmmm.... jävla knarkare att ligga å dra sig till halv ett.
  • Perry the Platypus
    Eras skrev 2008-10-21 12:54:39 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-21 12:52:51 följande: Kanske inte ska göra så?
    Nej. Låt allt vara som det alltid har varit.
  • Perry the Platypus

På tal om det så antyddes det hemma att det var lite svårt att inte få hår i munnen häromdagen. Fan, och jag som inte VILL raka mig mer för då får jag svamp. Var köper man en snaggningsmaskin; en maskin som inte rakar utan bara ansar???

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-21 13:35:33 följande:
    Om du bara ska ansa (beroende på the bush size) räcker det med en liten minisax. Jag har en barnsax till det jag ansar. Går skitbra!
    Men kan man inte råka klippa sig i skinnet då??
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-10-21 13:45:08 följande:
    HA!Jag skar mig ordentigt med Gilettes fina Vbrerande rakhyvel. Så det finns inga garantier.
    Man kan dö av allt m a o.
  • Perry the Platypus

Gaaah! Måste jobba!

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-21 22:28:17 följande:
    Ja, klart att ni hatar mig! Annars hade jag blivit besviken...Det tråkiga med kräftskivan var att jag inte blev det minsta berusad. Vad gjorde jag för fel?
    Du råkade få i dig en Resorb av misstag?
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-21 22:28:32 följande:
    Kan vi inte alla hata varandra?
    *vägrar*

...

*nöjer mig med att hata Musen*
Svar på tråden dårt asöires setuG