Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-10-31 09:42:25 följande:
    NEj, NEJ!!*viftar tillmötesgående*
    *bjuder på sprit*
    jamex skrev 2008-10-31 09:36:21 följande:
    du får prata allvar med dem. hota med listerine. det hjälper ju inte, men baciller kan vara korkade ibland. man kan ju testa. eller kanske med banan? Vet inte vad just dina baciller inte gillar. har de kanske hisskräck? torgskräck? rädda för katter?
    Domär rädda för samma sak som jag: TANDLÄKAREN!! Och dit ska jag om 1h. KAn inte bestämma mig för om jag ska tebax hit sen bara. Det är DYRT att gå hem sådär. Å andra sidna går jag 10:50 härifrån till tandis kommer tebax 12:00, äter lunch jobbat till 14 så kanjag ju ta flex..
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-31 12:29:32 följande:
    puff Morgon era blådårar!
    Morgon.
    Vilken färg är det på dig? *nyfiken*
    gröndåre?
  • MissKaos

Jag ska göra Stinas kyckling i en aluminiumform ikväll. Med ris och sås. FAn vad jag är br på matlagning..

Hörni, jag funderar på en tårta till fars dag. Tänkte göra fluff med vit choklad att ha opå toppen. Fått för mig att det ska vara björnbär emellan. Finns det björnbärsmousse? Eller kan man vispa lite grädde riktigt hårt och bland ut med massor med björnbär och flagad choklad? Ska jag ta mörk eller vit choklad tror ni?
    Så garnerar jag med björnbär och riven mörk choklad tror jag. Eller vit? HJÄLP! Tror ni det blir gott???

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-31 13:52:39 följande:
    Later väldigt gott Men vad fan är fluff?
    Man smälter choklad (ofta används dummlekolor) i grädde.Sen låter man det bli kallt. Sen vispar man det som grädde... Supergott!!!
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-10-31 13:54:29 följande:
    Fråga Gute och Ickan,trådens tårtproffs
    mm... Väntar på att dom ska komma online -var är alla när man behöver dom?
  • MissKaos

Nä, nu ska jag åka och shoppa babysafe. Konstigt att man sparar dom dyra, tråkiga sakerna till sist..

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-31 14:10:25 följande:
    Vad âr babysafe?
    Bilbarnstol?
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-31 16:01:05 följande:
    Nopp, men köp pa du. man ska alltid shoppa för mycket till första barnet.
    ÅH! VAd klokat talat!
    JAg har köpt barnstolen nu. 900kr, rea... OCh en trikåsjal.

Så med de t menar du att jag kan köpa mer pyttesmåkläder?
    strl 50: 5 bodys, två pyjamaser + 3 byxor/dressar (som bodysarna ska va under, ja du fattar) och tre par sockar.
    Strl 56: 7 (!!!) bodys, 1 par jeans, 1 par jogginbyxor, två set med kläder, en sparkdräkt,  en fleace overall + mer strumpor. En massa pyjamaser (men dom är inte lika stora några ser mkt större ut) 

KAn jag handla mer???
  • MissKaos

..glömde det söta startsetet i 50-56 med byxor, body och tröjja... OCH hjälmar i pyttestrl såklart..

Svar på tråden dårt asöires setuG