Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Duuuu....Om han kommer pa julafton sa maste du messa mig. Jag kommer vara hâr och halla ställningarna nämligen. Vill inte att nagon ska sno traden nâr ni sitter och klämmer i er skinka och prinskorv

• siamusen

MissKaos skrev 2008-12-22 17:28:54 följande:

Mmm... hoppas, eller inte... Nästa år vart det ju?Nåja, det belv ju hysteriskt viktigt att BB väskan var klar i förrgår. Så det är den, däri ligger även min mobilladdare numera. Och napparna är kokta. HUr mkt kläder ska bebisen ha med sig? Jag vill inte ha fula "tiilhör landstinget" kläder på min snygging.Har lagt ner en två delad mjukisoverall + en sparkdräkt + två bodys. + strumpor och tossor och hjälmmössa + varm mössa, tunn overall och filt. Och en pyjamas. Ska han ha med sig en body till????
    Släng ner en till. De kissar och bajsar pa sig stup i kvarten pa BB tycker jag
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-22 17:41:53 följande:

siamusen skrev 2008-12-22 17:26:55 följande:
    Då kan vi hjälpas åt att vakta tråden. Jag kommer troligen också att vara här på julafton.
    Firar inte du heller jul?
  • siamusen

*äter marabou amigo*

Shoppa lite till du

• siamusen

Här finns inga låneklâder alls, men jag skulle inte vilja ha det. Jag vill kunna välja sjâlv och sedan spara alla BB-kläder i en box hemma

• siamusen

MissKaos skrev 2008-12-22 18:13:55 följande:

Lite så ja! Jag ska ju dessutom ta en MASSA kort då ska han ju vara fin
    Ja,och sa är det kul att välja vad de ska ha pa sig varje dag

Fast med Gasse fick sjuksköterskan som tog hand om honom mest i kuvösen välja hans fôrsta plagg, och da var han 4 dagar redan.

Sist lât jag sköterskan välja ocksa mest för att jag inte hade bestâmt vilket jag ville ha som första plagg.
  • siamusen

Garageänkan skrev 2008-12-22 18:15:31 följande:

MissKaos skrev 2008-12-22 18:12:42 följande:
    Ja de är fula men det är så himla skönt att bara kunna slösa på dem när det händer olyckor. Skitsamma om de är fula det är väl ingen utställning?
    Eeeeh...jo!

Tror du missuppfattat nagot faktiskt.
  • siamusen

Garageänkan skrev 2008-12-22 18:19:56 följande:

siamusen skrev 2008-12-22 18:17:43 följande:
    Vet inte fösklara.
    Asså...om det INTE var en utställning så skulle ju lixom alla föda hemma för då e're ju skitsamma om ungen e ful.

Pa BB vinner sötast unge de vet ju alla typ men din unge vann da tydligen inte va?
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-22 18:24:11 följande:

Det ska min göra! Jag har redan sett på UL att han gör det! Syntes tydligt redan på VUL i v7!
    Toppen Maste han ju ha massa fina kläder att fotas i
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-22 18:26:35 följande:

siamusen skrev 2008-12-22 17:43:23 följande:
    Näe.
    Skiter du ocksa i det eller är det religiöst? Eller nagot annat kanske?
Svar på tråden dårt asöires setuG