• Ickan

dårt asöires setuG

Jippi!!! Äntligen har jag fått tag i chokladdoppade bilar. *smaskar*

• Ickan

bläää, äcklig lukt.
    Amaryllis blir det för min del.

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-02 08:24:07 följande:

Här luktar det hyacint... jag älskar hyacinter, det är en väldigt trevlig blomma!
  • Ickan

Är det fler som har fått reklam-mess i inboxen om att köpa grejer på Tradera?

• Ickan

natti natti babes, det har visst blivit natt nu.

• Ickan

Nej tack!

Perry the Platypus skrev 2008-12-03 08:36:44 följande:
    *tittar i kors* Jag har en tvååring som inte kan sova på nätterna - nån som vill ha?
    *bryr mig om lite iaf*

(jul jul jul)
  • Ickan

Jag köpte en julklapp till påsättaren igår, himla bra att vi vill ha samma saker för då har jag ju nytta av det han får också. I det här fallet en flaska Ardbeg i begränsad utgåva.

• Ickan

vi älskar paket så det blir minst fem julklappar till oss var med saker vi behöver. Fast att det var just jag som fick stekpannan bad han lite om ursäkt för. Men vi behövde stekpannan o den var billig när jag fyllde år.

Perry the Platypus skrev 2008-12-03 10:12:23 följande:
    Sånt är listigt - vi köper gemensam julklapp till oss själv istället. I teorin iaf - vår gemensamma födelsedagspresent är fortfarande inte införskaffad och vi fyller i mars resp. maj....
  • Ickan

något fint?

siamusen skrev 2008-12-03 11:32:56 följande:
    Morgon! Jag vill ha julklappar. Pappa avslöjade som vanligt igar vad jag ska fa
  • Ickan

Låt honom bära på Sune en dag så gör han det garanterat sen.

Suri skrev 2008-12-03 10:33:31 följande:
    Å, jag borde verkligen handla lite julklappar. Till någon mer än mig själv och minstingen alltså. Undrar om Stringen skulle uppskatta en bärsele?
  • Ickan

Det låter fint

siamusen skrev 2008-12-03 11:46:00 följande:
    Soffa.
    på tal om nåt helt annat, är det Gasses första knarkdag idag?
Svar på tråden dårt asöires setuG