-
Bara den är pastoriserad!o GUTEGIRL o skrev 2008-11-28 20:12:34 följande:Ta en sup för mig också. HÄr är det bara alkoholfri glögg. Eller lättglögg, det borde man kunna dricka va? Det är ju som en lättöl.
-
Å, vad ni gör mig sugen nu.
*funderar på att öppna en gammal cider från förra sommaren typ*
Glögg blir det inte förrens på söndag.
Jag har inte druckit alkohol sedan nyårsafton. Sant. Lovar. -
Å, visst är det mysigt med Advent!
Sune tackar. Har varit extra go idag.Millimina skrev 2008-11-29 09:44:41 följande:Grattis till Sune på namnsdagen! Susande Sune!
Jag ska pynta ikväll. -
Undrar om vi kan matcha med våran säck udda strumpor?o GUTEGIRL o skrev 2008-11-29 11:38:29 följande:Vi håller på och städar här. Fy fan vad mycket skräp det finns överallt! Jag har fått ihop en hel sopsäck med udda strumpor ungefär.
-
Åhh, vad vill du ha då? En ny? En dyr? En ny, billig? En beg?o GUTEGIRL o skrev 2008-11-29 11:55:10 följande:Va fan, barnvagnar är ju rena djungeln nu för tiden! Vad ska jag ha för nån?
En röd? En blå? Tre hjul? Fyra hjul? Svängbara hjul? Vändbart styre? Teleskopstyre? Duo? Kombi? Syskon? Lätt? Tung? Cityvagn? Terrängvagn? -
En röd alltså!o GUTEGIRL o skrev 2008-11-29 12:19:04 följande:Ja, ungefär nåt sånt
-
Jag köpte ju en bugaboo och är jättenöjd. Men jag köpte den billigare i NY, skulle nog inte köpt en ny här, de är ju jättedyra. Fast kanske. Vet inte vilken annan vagn jag skulle köpt annars...?
-
jag har lagt mitt pynt på golvet
Garageänkan skrev 2008-11-29 16:34:19 följande:Har pyntat hemma nu. -
jag tror det är lag på att pynta här
-
Usch. Nu är det inget kul längre. Pyntet ligger kvar på golvet och ser bara jättestökigt ut. Dessutom är det annat stök överallt. Plus att Stringen tänkte att det säkert går att tvätta fast maskinen är trasig så nu har jag badkaret fyllt med dyngsur fortfarande smutsig tvätt. IStället för att hjälpa mig med den vanliga städningen så skruvar han på tvättmaskinen, som vi garanterat ska kasera i alla fall.
Dessutom är jag hela tiden trött och hungrig. Sune tar all min näring och energi. Nu när han äntligen sover så orkar jag bara sitta här och gnälla.
Ge mig nått!!!