Inlägg från: Fruen fra Norge |Visa alla inlägg
  • Fruen fra Norge

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-16 18:39:38 följande:
    Är det sant?? Vilken tid?
    22 och 23
    PMS Punish Men Severely
  • Fruen fra Norge
    Millimina skrev 2008-12-16 20:51:49 följande:
    Ja! Grattis till valparna Fruen! =)Finns det bild? *går och kikar i galleriet *
    Ska lägga upp dom nu. Fastnade på msn.
    PMS Punish Men Severely
  • Fruen fra Norge

Nu finns det några blidar på valparna i galleriet.

PMS Punish Men Severely
  • Fruen fra Norge
    KarJac skrev 2008-12-16 21:48:53 följande:
    Har du valpat? Det är väl inte jag som är mamman bara hoppas jag... I sådana fall var det inte jag!
    Porrkungen har ju blivit pappa Och nej, du är inte mamman, då skulle ju inte alls valparna varit sååå söta. Mamman finns på bildarna.
    PMS Punish Men Severely
  • Fruen fra Norge

jag kollar krabban och mysar med mina 120000 kronor (läs valparna )

PMS Punish Men Severely
  • Fruen fra Norge

JAg har blivit en rätt duktig valpmorska. troligen skulle jag funka även som bm, så ni får hojta til om ni vil ha norsk bm ni som är preggo

PMS Punish Men Severely
  • Fruen fra Norge
    KarJac skrev 2008-12-16 22:25:36 följande:
    Va? Är de värda pengar dessa där? Oj, man kan verklige sälja vad som helst i Norge. *snor några stycken*
    Japps, det är inte klokt vad man kan sälja här
    PMS Punish Men Severely
  • Fruen fra Norge
    KarJac skrev 2008-12-16 22:27:17 följande:
    Du kan gärna kolla så att allt är som det ska där nere! *vresar*Jag menar, du har liksom ändå sett allt som finns att se där...
    Rekomenderar dig att använda knipkulor... det är inte snyggt när alt hänger. Det ser ju ut som att du har hur många blygdläppar som hälst. Knip kvinna, knip.
    PMS Punish Men Severely
  • Fruen fra Norge
    KarJac skrev 2008-12-16 22:28:08 följande:
    Tror du jag kan sälja min sovande sambo? Han kommer ju, förhoppningsvis, hitta hem igen och då kan jag sälja honom igen! Jag menar, norrmännen fattar ju inte det!
    Troligen vill han inte hem när han kommer til Norge, så underbart som det är här...
    PMS Punish Men Severely
Svar på tråden dårt asöires setuG