Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-10-31 17:01:23 följande:
    Är det OK av en lärare att säga: Nu skall vi åka och filma dom där jävla negrerna igen?
    OM Negrerna är elaka och dumma?
    Nu ska vi åka och filma dom jävla svennarna igen.
    KÄnns sådär. Såklart det inte är ok! Vad är det för pucko??
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-31 17:12:08 följande:
    Du ska helt klart handla mer, men satsa pa storlek 62 eller 68 somde har lite längre. Kan man med gott samvete köpa dyrare saker Garaget: Nej. vad var det för typ?
    Ja, jaghar bara köpt pyttelite i dom strl... Tänkte faktiskt önska lite när han kommer ut i större strl, känns knasigt nog somom jag ville välja det första SJÄLV.
    HAr jag tokhandlat kläder i pyttestrl eller? KÄnns mest som en massa bodysar (och pyjamaser)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-31 17:25:37 följande:
    Tycker ârligt att du inte kôpt mycket alls.
    *laddar för SHOPPING*
    ..NÅGOT mer i strl 56 kanjag mao köpa.. Och lite mer i 62 *lycklig*
  • MissKaos
    DCLXVI skrev 2008-10-31 17:55:46 följande:
    Ja de är ju det de små kläderna... Overaller är ofta rätt stora i strl med så det räcker nog till.  Beror ju när du ska ha med, min skrutt är född i slutet av okt och han hann göra av med en 56, en 68 och en begagnad 80 första vintern... Men han växte iofs extremt fort!
    JAghar köpt overall i 62, tänkte helt enkelt vika in armarna i början.. Men nu får jag låna en i strl 50, det blir nog bra..
    Det jag ärligt har köpt MASSOR av är filtar och tossor (eller ja, 3 par) till fötterna.. Det är ju osanolikt gulligt!
    jamex skrev 2008-10-31 17:43:27 följande:
    klart man vill välja det första själv!! Om vi får en tjej ska hon ha mina första kläder som sina första kläder...
    Vi vet ju att det är en liten pojke så.. Men han hade int efått ha mina kläder NÄÄÄ... jag gilalr shopping! HAr hittat en fin butik med beg bebniskläder i så jag var sugen där idag.. på en sovpåse från Lundemyr "pytteliten" står det på. Såg helt oanvänd ut strl 50 70 kr..
  • MissKaos

Nu tycker jag sambonkan masa sig hem från jobbet! JAg ahr lagt in texmexkyckling (ja, i folieform) i ugnen.. Ska koka ris snart. Borde fungera att göra sås på Yogurt (medelhavsinspirerad) gillar eg cremefraich bäst.. men det har vi ingen!

• MissKaos
    jamex skrev 2008-10-31 18:13:16 följande:
    åh, sovpåse har jag ingen alls! *skriver upp*
    Nä, inte jag heller!! Det är ju ett alternativ till pyjamas. Måste man nästan testa..

Jag är nöjd med dagens inköp iaf.. Min fina sjal i nån grå nyans, valde en som inte spyor och bröstmjöälk syns för väl på + att den inte skär sig till hälften av garderoben.. Ananrs kunde jag ju köpt en skitsnygg turkos men.. NÄ, tänk en grön tröjja till det..

Vi måste ha grejjor vi mammor oxå -glöm inte det.. Det ska ju till amnningstoppar och BH:ar..
  • MissKaos
    jamex skrev 2008-10-31 18:20:06 följande:
    här blir det veggoschnizel med klyftpotatis. Har remoulad hemma o som skåning kan man äta det till allt. Smålandsmaken får bearnaisesås.
    JAg som är från Småland AVSKYR innerligt bearnais -remoulad däremot Mmmm..
    DanBe skrev 2008-10-31 18:22:05 följande:
    siamusen syr sina egna kläder. och sovpåsar.
    Ojdå. Syr in sig själv lixom?
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-31 18:32:45 följande:
    Har ni speciella sôta badlakan till barnet? Med huva..
    Ja!! Jaghittade i Ullared -dom säljer samma här hemma 150% av priset. Fast jaghar bara köpt ett sånt.. Domhar haft ett presentset med bamse därnere förrut med badlakan + tossor men dom var slut. Svärmor bor nära..honhar ju en tendens att köpa saker jag inte vill ha -kanske skulle tipsa henne??
  • MissKaos

Klantarslet jag kapade dock av tråden som håll in öronen snyggt på huvudet på kaninen. NU hänger domoch flaxar.. Det var så mkt plastgrejjer och trådar som skulle bort.. Trodde dom där trådändarna skulle väck dom med *suck* får väll sy fast dom igen (fast det är rätt sött med flaxöron)

Svar på tråden dårt asöires setuG