Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-10-23 15:20:57 följande:

Kollar in millis valkar bara
    ..har ni något särskilt sätt att säga "allvarligt" på när ni vill säga något känsligt, eller skämtar ni om allt utan undantag...?
  • Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-23 20:56:31 följande:

*rap*
    *fram med kräkstrasan*
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-10-23 21:11:27 följande:
    fast sjukgymnasten har berättat att hon brukar berätta om gasse till föräldrar som beklagar sig över sina vilda barn Han kommer bli kändis i stan...
    Var du och proppen också sådär vilda som barn? Hur är det med mellanbarnet? Vad heter hen? Jag tror inte jag har hört talas om honom...eller bar tvärglömt
  • Millimina

Ah, jag har lite blandat ihop dem.. Jag har tänkt att de är samma.. men det är de ju inte när du säger det..

• Millimina
    siamusen skrev 2008-10-23 21:17:42 följande:
    Gasse är mellanbarn Rufs är âldst.Proppen var lugn och fin och satt och broderade med sin mamma. Jag var vild och slog sönder grannskapet med hjâlp av min bror och bâsta kompis
    så.. har du en bra relation med din mamma?

Min väninna som också har ett rejält flängigt barn.. hennes mamma bara garvade rått och sa att hon fick det hon förtjänade!
  • Millimina

Och vi våra nötter. Vi fick två rätt lugna. Och nu en vildbasare. Inte Gasse-vild, men mer än jag orkar. Puh.

• Millimina
    jungfu skrev 2008-10-23 22:02:15 följande:
    som alla fiskar. ur ett litet analhål som knappt syns under stjärtfenan.
    tänk om det är jättestort? Det är därför hon bara sitter helt stilla på den där stenen!
  • Millimina

och visste du på riktigt inte vad ett wii är?

• Millimina
    jungfu skrev 2008-10-23 22:06:14 följande:
    nope... vet knappt vad PS är men gissar på playstation?
    lite avis. För det man inte haft kan man inte sakna...

jag har blivit åksjuk när jag spelar. och det varar jättelänge efteråt. Sorgligt. Lite bowling. Och förstås 2d-spel. Men det är allt.
  • Millimina
    Centurion skrev 2008-10-23 22:07:23 följande:
    Stenen kanske är en mulltoa?
    tror du har något där!!

Och kanske så tar de hennes huvud hela tiden för att de är arga och vill ha toan någon gång. Hon är kanske tonåringen i familjen?!
Svar på tråden dårt asöires setuG