Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Pynta skrev 2008-12-27 01:24:54 följande:

Mig är det synd om. Jag har ingenting vettigt att läsa. Jag brukar alltid ligga och läsa en stund innan jag somnar, men nu har jag ingenting annat att läsa än en bok jag lånat av min dotter och den är fan sämre än vad jag gissade. Handlingen? Jo. Två poliser blir beskjutna och skadade i NY. Den ene (d.y) blir värst skadad och hans vackra tvillingsyster kommer till NY för att finnas vid hans sida. En laddad spänning uppstår mellan henne och hennes brors kollega. På sidan 163 börjar han att få erotiska fantasier om henne.....Och detta är vad jag tvingas läsa inatt. Det är fan så att jag kan börja grina.
    Fy fan. Låter som ren dynga.
  • siamusen

Garageänkan skrev 2008-12-27 01:46:28 följande:

Nu kom våra gäster och KB och Y håller på ocj testar LillMs helikopter i vardagsrummet. Suck Y har snickrat (är han möbelsnickraren) en stol åt lillM i present jag kan fota den senare när han öppnat paketet imorgon
    Vad kul med en stol

Själv ahr jag just vinkat godnatt till en sur propp.
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-27 12:49:24 följande:

siamusen skrev 2008-12-27 12:43:18 följande:
    Mårrån, Smusen!Läget?
    Tja...svettas.Solen ligger pa rutorna sa att man svettas som en gnu.
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-27 13:10:37 följande:

siamusen skrev 2008-12-27 12:54:35 följande:
    Åh. det får mig att tänka på våren. När solen börjar värma, flugorna vaknar och man blir varse hur skitiga fönster man har.
    Skitiga fönster har vi definitivt Hela vardagsrummet och matsalen är ju bara fönster mot trädgarden sa det syns rejâlt dessutom...
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-27 13:25:30 följande:

Jag förstår Persienner är verkligen bra att ha i såna lägen. Ned med persiennerna och vips! så kan man glömma sina skitiga fönster. Jag gillar enkla lösningar.
    Inte här. Vi har fönsterdörrar hela vâgen.
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-27 14:14:25 följande:

HUr har ni det idag? Vi kom till Stockholm igen idag, jag är så satans trött!
    Haft en bra helg?

Vi ska till svärisarna snart.
  • siamusen

Och ni snackar sex som vanligt ser jag.

Vi kom just hem fran svärisarna. De är lite gulligt naiva när de tror de kan roa gasse med ett gökbo och en blinkande gran MED kulor

• siamusen

Garageänkan skrev 2008-12-27 20:42:45 följande:

siamusen skrev 2008-12-27 20:40:56 följande:
    Han röjde slut på hela faderullan ?
    Farmor har sprungit som en idiot i flera timmar

Granen lastes in i ett annat rum...
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-27 20:58:08 följande:

Jag håller inte reda på dem.
    Jag var oskuld nâr jag gifte mig!
Svar på tråden dårt asöires setuG