-
Vid 13-tiden.siamusen skrev 2008-11-07 13:24:17 följande:När brukar lunchen vara över i Sverige?
-
Vilken tråd?
-
*smaskar hallonbåtar och tittar intresserat på alla i tråden*
-
*tycker också att bella ska köpa sig ett test för att vara säker*
-
*tycker att det verkar dumt att alla får varningar i en av TD's trådar*
-
*smaskar i mig några hallonbåtar till*
-
*släpar mig in i tråden*
Shit vad trött jag är idag. Var ganska pigg igår innan jag skulle somna så det tog ett tag, sen sov jag som en sten tills att Surfer gick på toa mitt i natten, och då behövde jag också göra det. Sen låg jag och snurrade mig i sängen en stund och sen kom Jr. in och ville att Surfer skulle komma in till honom en stund. Och då låg jag halvvaken tills att Surfer kom tillbaka. Sen lyckades jag nästan somna - då kommer Jr. och lägger sig hos oss. Och masken snurrade och sparkade och höll på tills att Surfer la handen på min mage, då blev det lite lugnare. Och sen låg jag vaken en stund och lyssnade på Sonic som tassade runt och grejade i saccosäcken han brukar sova, men lyckades somna igen till slut. Tills att Jr.'s väckarklocka ringde - 1 h för tidigt för den klockan var inte omställd. Sen stoppade jag i öronproppar och fick väl sova en liten stund innan min egen klocka ringde. :_( Härlig natt.
Jag hade i alla fall förbrett mig och plockat fram öronpropparna ur lådan, för jag visste ju att Jr. skulle komma in, förr eller senare, det var ju första natten här, samt att vi såg Indiana Jones IV igår. -
Suri
*håller diskret andan samtidigt*
Sune älskar dig dessto mer vännen!!!
Kan inte Stringen ta honom en halvtimme i kväll så att du får duscha, raka benen/armhålorna och göra dig lite fräsch? Och sen tycker jag att ni tillsammans ska ge er ut på jakt efter ett par andra byxor och en BH, eller kanske en kjol som du kan ha tillsammans med strumpbyxor - det borde ju funka?! -
Haha, ska bli hemskt kul att äntligen få se den där "gröna fasan"Perry the Platypus skrev 2008-11-10 10:51:38 följande:Du får vila hos mig en stund i kv'äll. Ego har städat gröna fasan så ren att man nu nästan kan äta därinne (även om jag inte skulle rekommendera det).
Jag känner mig lite piggare nu, men jag antar att det egentligen är magen och oförmågan att hitta en riktigt bkväm sovställning som (faktiskt) håller mig vaken någon timme var natt, inte så mycket att Jr. kom i in (även om jag tycker att han låter som en elefant när man vaknar till sådär).
Kommer den djurrädda förresten? -
Blä. Trist med förkylning. Jag har varit helt förskonad från det ganska länge nu.MissKaos skrev 2008-11-10 11:32:34 följande:*snorar lite*Åh, jag blir sjukare.. Elle rså är det jobbigare att vara förkyld på jobbet än hemma. Orkar iaf inte. SHIT att man har en massa patienter!! Fungerar inte att boka av heller. Då hinner dom inte få sina tider innan jag går hem. Blä.