Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

*kânner mig lâtt suicidal*

proppen har ballat ur igen. Jag hittade en lâcka pa rufs element.

• siamusen
    Garageänkan skrev 2008-10-19 19:33:43 följande:
    Vad ska han göra åt det? Riva alla vattenledningar? Ta på sig snickarkilten och göra helikoptern?Kb jobbar ju me värme och sånt. Synd att ni bor så långt borta annars kunde KB komma och rädda dig.
    han valde att skrika pa sin fru.
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-10-19 19:36:27 följande:
    Jävla proppen! Sånt lagar inte läckor! Eftersom han är en propp kanske du kan proppa in han i hålet?
    Jag är mest rädd att det runnit in under parketten och att det ligger mögel där nu. Var ingen stor pöl iofs men ândå.
  • siamusen
    Centurion skrev 2008-10-19 19:42:32 följande:
    Det möglar inte så fort..
    Hoppas det. Haft fönstret öppet varje dag ocksa och det kan ha lâckt sommest fran den 1/10 da vattnet sattes pa igen.
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-10-19 19:46:13 följande:
    Hello!Har precis lagat och ätit URGOD köttgryta. Mums! Har aldrig lagat köttgryta förut faktiskt, antar att det är graviditetshormonerna som spökar. Vad har ni andra ätit?
    Hemmagjord kebab.
  • siamusen
    jungfu skrev 2008-10-19 19:47:20 följande:
    suicidal? varför det? varför inte bara mordisk..? hörni, säg till vad ni tycker nu (översta inlägget): levamedirlandare.blogg.se
    Olagligt att vara mordisk. Och jag är fin flicka.

Så ja, frammed snusen och biran nu sa super vi till vi krâks.
  • siamusen
    Centurion skrev 2008-10-19 19:47:41 följande:
    hur mycket vatten var det o hur varmt har ni inomhus?
    Vet inte, en lite fuktig/blöt fläck pa kanske 4-5 cm i diameter.

Värmen slogs pa den 1:a oktober men den var nog inte pa i rufs rum innan den 17e kanske.
  • siamusen
    jungfu skrev 2008-10-19 19:47:20 följande:
    suicidal? varför det? varför inte bara mordisk..? hörni, säg till vad ni tycker nu (översta inlägget): levamedirlandare.blogg.se
  • siamusen
    Centurion skrev 2008-10-19 19:54:40 följande:
    Och parkettgolv? såg golvet blött ut som att det trängt in i springorna?har en expert på fukt på jobbet, kan kolla med honom om du vill.
    Sa noga kollade jag inte. Det är san parkettgolv man lägger sjâlv. Kan kolla imorgon, för mörkt dârinne nu.
  • siamusen
    Trogga skrev 2008-10-19 19:58:45 följande:
    Musen man ser tydligt om skarvarna bukar uppåt pga fukt. Vi läste på en hel del när vi fixade köket och hittade mögel och annat under golvet. Även när J borrade sönder en vattenledning
    Ok..;ska in och titta nogrannt sen när barnet ätit upp.
Svar på tråden dårt asöires setuG