Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

FY Fan vad jag mar daligt. )Proppen är sjuk i huvudet.

• siamusen

Jahapp..sitter jag här och vakar. Har gett gasse hans första dos theralen.

• siamusen

Ska ni inte jobba idag? Ingen som loggar in till frukost?

• siamusen
    Pelargonen skrev 2008-12-29 07:24:05 följande:
    Sover du aldrig?Jo, ibland

fast inatt har jag varit vaken och kollat gasse.
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-12-29 07:24:05 följande:
    Sover du aldrig?Gick inte du just och la dig förresten?
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-12-29 07:35:55 följande:
    Jo, ska till MVC på kontroll så klockan ringde sju. Hade dock beräknat göra i ordning Soda men hon sover så sött så jag väcker henne strax innan vi åker och så äter hon frukost hos mina föräldrar som ska ha henne medan de sticker mig i alla vener.Vanlig koll eller nagot speciellt?

gasse fick sin första dosering av medicin i natt. Det jag kollat sa han inte fick nagon konstig reaktion pa den. Plus att proppen blev galen sa jag har ândå ingen lust att sova.
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-12-29 07:39:04 följande:
    Vanlig + lite extra pga blodproppen under förra grav. Hoppas ni slipper biverkningar! Proppen verkar galen för det mesta, kanske han också behöver en dos av något? :-/Visste inte att du fick en blodpropp. Far du blodförtunnande nu?

Proppen behöver sova och jag skulle gärna se att han fick nagot för nagot ät det som inte stâmmer. Kan ju hända att han blivit lâtt psykotisk av sömnbrist, vet faktiskt inte. Har suttit och försökt komma pa när han började balla ur ordentligt men jag minns inte. Helt personlighetsförändrad är han i varje fall.
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-12-29 07:55:47 följande:
    Ja, fick en i ögat i vecka 13. Äter blodförtunnande livet ut. I vecka 36 och framåt ska jag dock få sprutor som maken ger mig i låret dagligen. Går fint faktiskt. Sömnbrist kan orsaka mycket. Usch, vad jobbigt. Vad säger han själv om det?Såna sprutor fick jag efter snittet. Smaskens

Propprn säger inte mycket. Han ser mest rött och gar inte ens att prata med.
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-12-29 08:07:05 följande:
    Nu åker vi. Kikar in senare.
    Lycka till

Och, nej,vi vet inte varför han inte sover.
Svar på tråden dårt asöires setuG