Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Och en tjej som hette Veronika var taskig mot mig.

Millimina skrev 2008-10-05 21:28:58 följande:
    uuu, får ont i magen. Råkade ni ut för liknande händelser när ni var små? Jag var med och var taskig mot en stackars tjej som hette Veronika. Stackars, stackars henne.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl

Hon har antagligen inte fattat vilken skada hon gjorde.

KarJac skrev 2008-10-05 22:13:32 följande:
    Lina hette vår klass biatch. Hon var hemsk. Ärligt talat. Hoppas hon skäms idag...
  • gutegirl
    Vad hände med hennes barn= Har hon kvar det?
    KarJac skrev 2008-10-05 22:47:28 följande:
    Mjo, jag hoppas det. Min bästa vän pratade med Lina om det för ett par år sedan. Och hon skämdes. Egentligen var det mest synd om henne, det var hon som mådde dåligt och tog över det på sina kompisar.Men så tänkte man ju inte då.Hon hoppade av högstadiet, blev gravid vid 15 efter en hel del knarkade och annan skit. Så hennes liv har väl inte varit det enklaste heller. Men elak var hon ta mig satan, det ska gudarna veta!
  • gutegirl

Finns det ens sådana jobb?

Synd att hon är gift,annars kunde hon ha reggat sig här:
    www.luftkaffe.se/wtdating/public_html/

KarJac skrev 2008-10-05 22:53:22 följande:
    Hon har kvar det, plus två andra fast med andra pappor. Nu gift och jobbar som något som inte ens kräver högstadieutbildning (hon gick ju aldrig klart...). Så hennes äldste son är alltså 14 bast.
  • gutegirl

Gud vilka töntar vi måste ha varit.

KarJac skrev 2008-10-05 23:01:24 följande:
    Mm. Samma med de coola killarna. De har inga högavlönade jobb direkt.*sett på Facebook*De flesta gick inte ens klart gymnasiet.Inte för att jag dömer någon men...
  • gutegirl

Barn är hemska.

jungfu skrev 2008-10-05 23:26:28 följande:
    Fast det svängde ju nåt sjukt... Först var jag och min bästis skittaskiga mot en tredje tjej. Sen bytte jag och blev bästis med trean, och då började VI TVÅ vara elaka mot min första bästis.
Svar på tråden dårt asöires setuG