Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 13:20:15 följande:
    Nä, vi tänkte åka till hans pappa i hans hemlands grannland Snyggo kan inte åka till sitt hemland, för då låser de in honom och kastar nyckeln. Men så bidde det statskupp i det landet som hans pappa bor i, och det känns inte så hundra att åka dit då.
    Aha,då tycker jag att ni bokar en resa till Kanarieöarna med Ickan
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 13:25:43 följande:
    jA, vi är lite inne på att åka dit vad det lider, för då kan hans pappa komma dit och träffa oss där.
    När ska ni åka i såfall?
    K-öarna funkar,trots att det är ett turistghetto,finns något att göra för alla åldrar.
    Själv hånglade jag mest när jag var där
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 13:44:49 följande:
    Åhh ta det i januari när det är kallt, mörkt, tråkigt och slaskigt här hemma!!! Kan vara skönt att få ladda gravidbatterierna då!
    Januari är en superbra månad att åka bort,julen är avklarad och man är dödstrött.
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 13:47:57 följande:
    OCh det är mörkt och jävligt här.
    Om allt går bra efter att gipset är borta ska jag till Thailand i  början av December...heeelt själv.
    Första gången jag reser allena isf,spännande.
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 13:53:45 följande:
    Ohhhhh så spännande Krätchen! Om jag inte hade fått det här jobbet 2006 så hade jag allvarliga planer på att ta min bonus och dra iväg några månader till Asien. Själv. Nu blev det inte så. Jag fick det här jobbet, hann jobb i 1,5 månad, sen träffade jag Surfer och tja. Resten vet ni ju typ. Nu sitter jag här på tjocken och kommer aldrig mer att planera resor själv
    Har du fler än en bonus?

Ska bara vara borta i ca 10 dagar.Så det blir en riktigt turistig vistelse. 
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-08 14:18:02 följande:
    se.41q.com/
    Redan tjuvläst och utfört testet

Tystlåtna, allvarliga, känsliga och vänliga. Konflikträdda. Undviker situtationer som kan leda till motsättningar. Lojala och trofasta. Extremt välutvecklade sinnen. Estetiskt lagda. Uppskattar konst och skönhet. Ointresserade av ledarskap och makt. Flexibla och mottagliga för andras argument. Tenderar att besitta originalitet och kreativitet. Lever för stunden.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Artister, musiker, kompositörer, designers, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, lärare, veterinärer, skogvaktare, naturforskare, ekonomibiträden, snickare, kuratorer, sekreterare, tandtekniker, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor, mekaniker, fysiologer.

Jag vill vakta skog tror jag,eller ska jag bli kurator?En tystlåten&allvarlig.
    Hmm,måste tänka.
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 14:22:46 följande:
    Nej se svar ovan Det här med att bonus innebär styvbarn är ett FL-påfund. Det måste det vara. Precis som änglaförälder. Hade aldrig hört uttrycken förut.
    Det nog bara på FL jag har hört ordet bonus.
    IRL tycker jag inte folk lägger så stor vikt på att ge dessa barn ett eget "namn".
    Inte jag iaf.
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-08 14:29:11 följande:
    Tyckte ni testen stämde? Jag ska leta reda på mitt resultat också..
    Lite grann kanske,men det är mycket som saknas.
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 14:29:33 följande:
    Nej jag säger ju aldrig att Surfer Jr är min bonusson. Han är Surfers son eller André
    Så har jag också sagt när jag varit tillsammans med en kille med barn.
Svar på tråden dårt asöires setuG