Inlägg från: Avstängd |Visa alla inlägg
  • Avstängd

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:26:43 följande:

Japp inte så lätt. Fast det kanske verkar som om jag gör en jättegrej av det här hemma, men så är det inte alls. Dock behöver jag tips på hur man ska tänka och göra.Det är kanske jag som tänker helt fel och Surfer som har rätt, dvs. att så länge han tycker att det är mysigt ska han få komma, för sen går man in i en annan fas av livet och kanske förlorar lite av den där närheten.
    Tror du inte det kommer vända av sig själv snart. Om det bara är en fas av osäkerhet så kommer det ju inte pågå för länge. Han är väl bara väldigt osäker just nu, men sen kommer han inse att han fortfarande har samma plats som innan bara att han delar den. Öhh...ja jag vet vad jag menar men får fan inte fram det i ord..:-s
  • Avstängd

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:27:18 följande:

du kommer att vara typ stendöd vid 16-tiden juh....
    Help...
  • Avstängd

Kan jag få hjälp?

Om jag har barnen på heltid, men fortfarande gemensam vårdnad....så ska jag väl ändå ha underhåll?
    Om pappan inte har nån inkomst är det försäkringskassan som betalar ut det då?

• Avstängd
    Suri skrev 2008-10-20 11:37:00 följande:
    Gå in på www.fk.se
    Haha okej, ska göra det...
  • Avstängd

fk´s sida är rena djungeln. Jag fattar inget
    Får nog ringa och boka en tid med dom..jag är dum i huvudet...*snyft snyft*

Men jag behöver ju pengar denna månad, pappan betalar absolut inget!

• Avstängd
    Perry the Platypus skrev 2008-10-20 12:12:54 följande:
    Men vem är du???
    Din vän från det förflutna...
  • Avstängd

Ligger inte göran med Anitra? Eller har han tagit över Statsministerns fru?

• Avstängd

Nu har jag och barnen lekt i en snöhög, här finns ingen snö men vid ishallen finns. Perfekt för en sjuk dotter att leka i. Speciellt när ungen vägrar ta på sig jackan. Jag gav upp så nu lär jag få vara hemma med henne veckan ut

• Avstängd
    Millimina skrev 2008-10-20 17:20:14 följande:
    ...jag vill ochså veta vem womanizer är
    Neeee, det vill du inte
Svar på tråden dårt asöires setuG