Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-11-10 11:47:54 följande:
    Ja. Jag med. Jag har varit förkyld 1g sedan jag blev gravid och då vart jag inte så kass. Hade ont i ryggen men där var jag väll inte förkyld.  HAr däremot lyckat vara hemma flera ggr... 1g för ryggskott, 1g för migrän (en dag) och hmmm 1 gång till tror jag.Åj, jag får 8 betalda sem dagar nästa år. SÅ BRA!
    perfekt med semesterdagarna!

Jag har nog inte alls varit förkyld sedan jag blev gravid...eller hmm...har jag det?! Fundersam Däremot låg jag ju med magsjuka några dagar i somras. Det var inte alls kul.
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-11-10 10:50:04 följande:
    *funderar*Stringen ta med Sune på promenad... Hmm han föreslog det själv härom dagen. JAg var för inne i min amning för att nappa på det. Nu vaknar Sune.*rusar*
    Sådär, då vart det bestämt. Stringen tar med Sune på prommis och du får lite egen, välförtjänt, "Suritid"!
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-11-10 12:55:57 följande:
    Lägg in ett svar i trådenFrån: DCLXVI Du kan posta inlägg som anonym först fr.o.m. 2009-05-10 00:30:00 Jahaja.... *räknar ner dagarna*   I

Ohej! 6 månader fick du alltså. Hur många muckarkammar blir det?!

• Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-11-10 12:16:32 följande:
    Japp, han ska börja vara hemma på onsdag. Han är ganska nervös för det. Min mamma ska vara här imorgon när vi ska på whiskyprovning.
    Är det första gången han ska vara hemma helt själv en hel dag??
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-11-10 13:00:44 följande:
    Alldeles för många...
    Mmmm...och det var säkert en alldeles orättvis bestraffning också
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-10 13:02:49 följande:
    morgon
    God eftermiddag heter det nu musen.
  • Fröken Sophia

Precis

DCLXVI skrev 2008-11-10 13:05:46 följande:
    Jaa, det tycker jag iallafall. (eller inte)

• Fröken Sophia
    Chilimon skrev 2008-11-10 14:25:42 följande:
    Perfekt och oförstöööööööörbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarsååååååååååååm jaaaaaaaaaaaaaaaaaag *sjunger*Vet du vilka det är, va va va va vet du det?! Vet du det?!!!
    *viftar ivrigt med handen*

JAG VET!!!!!!!
  • Fröken Sophia

*misstänker att bella gillar kent*

Haha, jag ska plåga Surfer på förlossningen genom att spela alla mina Kentskivor

• Fröken Sophia

*funderar på vilken kentlåt som är bäst att föda till*

Svar på tråden dårt asöires setuG