Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-10-19 20:12:10 följande:
    Musen: vad jobbig proppen verkar om han flippar ur hela tiden på dig det är ju knappast du som gjort ett attentat mot värmelementet heller.
    Nej,men har ett sjukt behov av att skylla pa andra jâmt. Samma sak omhan inte hittar nagot. Istâllet fôr att fraga: "Har du sett blablabla?" sa sâger han: "Vad har du gjort med blablabla?"

Tycker det âr râtt avslôjande faktiskt
  • siamusen
    Trogga skrev 2008-10-19 19:58:45 följande:
    Musen man ser tydligt om skarvarna bukar uppåt pga fukt. Vi läste på en hel del när vi fixade köket och hittade mögel och annat under golvet. Även när J borrade sönder en vattenledning
    Kollat nu. Skarvarna var platta.
  • siamusen
    Suri skrev 2008-10-19 21:14:43 följande:
    Hej allihopa!
    hej Hur mar du?
  • siamusen
    Suri skrev 2008-10-19 21:41:15 följande:
    Ser mycket vän och väluppfostrad ut.Väldigt söt också.
    han är ju lik mig
  • siamusen

Fick hem var bârsele igar fôrresten sa nu kanske jag kan ga ut igen. Clovis verkade gilla den

• siamusen
    Trogga skrev 2008-10-19 21:49:31 följande:
    jätte fint, han ser lugn ut
    skenet bedrar
  • siamusen
    Suri skrev 2008-10-19 21:51:26 följande:
    Jag funderar också på att inhandla något bärredskap. Jag kommer ju inte ut med vagnen när Stingen börjar jobba. Fy vad trist
    Gôr det kan vara bra att ha ânda.

Jag kôpte en fôr att jag inte far ner alla tre annars. Plus att jag ville kunna ha gasse i vagnen. Sen ska vikôpa kombinerad stabrâda:sits till gasse och sa far clovis gasses plats
  • siamusen
    Suri skrev 2008-10-19 21:56:58 följande:
    Men guuuu så smidigt! Där kommer han att sitta bra. Om du kan binda fast honom på något sätt, kanske?
    gaffatejp tânkte jag

Cent- vântar pa besked. Den snâlla grannen har ringt och pressat pa lite.
Svar på tråden dårt asöires setuG