Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Pelargonen skrev 2008-12-30 23:46:23 följande:
    Oj då! Och det är bara medicin som hjälper? Kan man "stimulera" det på något sätt?stimulera hur da menar du?
  • siamusen

Suri skrev 2008-12-30 23:57:43 följande:

Heeeeej*kramar om och pussar er alla*
    Hej..var har du varit?
  • siamusen

Suri skrev 2008-12-31 00:03:11 följande:

Fast mer än så blir det inte för nu ska jag gå och lägga mig. Men jag var bara tvungen att hoppa in och tala om att vi är hemma nu.OCH så har jag skrivit fel på alla dopinbjudningar. Dopet på söndag är kl 13 inte kl 14. Så ni vet.*ringer hysteriskt till alla inbjudna*Så JÄVLA TYYYPISKT MIG!!!
    Min inbjudan har inte kommit fram ännu
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-12-31 00:07:53 följande:
    Personer med överintelligens går ju till viss del att stimulera så att deras "brist på utveckling" inte orsakar hyperaktiviteten. Men det fungerar säkert inte i samtliga fall antar jag.Jo, det gör vi ju vårt bästa att göra men han är ju klar med allt pa 3.4 röda sekunder.

ger honom pussel och han lägger bitarna med båda händerna samtidigt, slam, slam slam..klaar och sa springer han vidare till nâsta sak.

Problemet att han inte sover gôr ju det hela vârre sa kan vi fa bukt med sömnen kanske vi kan fa bukt med lite av hyperaktiviteten fôr att han da förhoppningsvis kan koncentrera sig lite bâttre.
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-12-31 00:11:34 följande:
    Ja, jag förstår att det där med sömnen blir en ond cirkel såklart. Hur gammal är han?2.5 idag
  • siamusen

Suri skrev 2008-12-31 00:11:27 följande:

Alltså, hmmm, du vet att du har en hyperaktiv unge. Du blir inte bjuden till kyrkan. Jag har inte bjudit några med barn.
    Da kommer jag bara pa festen efterat da
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-12-31 00:13:58 följande:
    Går han på förskola? Kan de sätta in extra resurser i såna fall?Nej, förskolan rådde läkaren mot sa länge han inte är lugnare. Han behöver lugn och ro och inte mycket yttre stimuli.
  • siamusen

Centurion skrev 2008-12-31 00:28:44 följande:

Hallo!När fick gasse medicinen musen?
    Vid 23.

Vet inte om det är det bâsta medlet. Tror man far prova sig fram lite men lâkare ville ju att han skulle ta en tung jäkla grej som jag inte ville ge. Därför ger vi theralen nu för att se om det blir bâttre.
  • siamusen

Centurion skrev 2008-12-31 00:54:39 följande:

Okej, det kanske tar lite olika tid för honom att varva ner beroende på hur upp i varv han är just den dagen. Jag förstår att ni vill börja med något "lättare" sas.
    Ja, och det kan ta ett tag innan medicinen börjar verka. En vecka har jag lâst för en del
  • siamusen

Centurion skrev 2008-12-31 01:14:18 följande:

Okejs, men gårdagen ger ju hopp i alla fall
    absolut!
Svar på tråden dårt asöires setuG