• jungfu

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-12-19 12:03:51 följande:
    Jamen då är det värsta tänkabara att han delar adressen med era gemensamma kollegor och eftersom du redan gjort bort dig för den live (för de såg det väl irl?) så spelar det ju ingen som helst roll om de ser det en gång till.
    förstår hur du menar, men det är inte pinsamheten som är problemet, det är att veta att jag_är_på_film som är helt hemskt! oavsett vad den föreställer....

äh, jag kan inte förklara. Strunt i det, det är lugnt!
  • jungfu

KarJac skrev 2008-12-19 12:23:43 följande:

jag vill ha mer rim!Jag ska ge en bok till cocken och en elektrisk knivslip till min bror. Rimma på!
    Ok, jag kör den minimalistiska stilen

till cocken:

det finns lök
    och kemiska försök
    i vårt kök

till bror:

det brummar och låter
    när verktygen gråter
  • jungfu

Vällkåm ELLEN

Har miss kaos snopp ploppat ut än då?

• jungfu

MissKaos skrev 2008-12-19 14:37:07 följande:

Jag har varit till doktorn nu. *jippie* Jag kan få EDA! -Det har dom lagt på värre patienter än dig, Men jag tror inte det kommer behövas du är så stadig och stabil (ehh menas det rjock emd "stadig" eller vad?), sa doktorn och förutspådde hur lång tid förlossninge ska ta.. OCH att jag inte kommer hinna gå tiden ut *snopen* födde jag inte i tisdags så ska jag ju gå över tre veckor. Nåja, en riktig gammal räv till doktor var det, och jag har effektiva värkpiller hemma nu = jag kan sova lite på nätterna..
    vavava??? när ska du föda? i tisdags eller om tre veckor, är det bara de alternativen som finns
  • jungfu

MissKaos skrev 2008-12-19 15:43:29 följande:

Mycket.. Smärta är inte kul. Inte min cup of thé. Kanske ska skriva till det i journalen själv.
    Guuuuuuud vad jag är avundsjuk på dig.... som har det där framför dig, som går och väntar, och som har "jungfrusilen" kvar... Att föda är det bästa som finns. Inkl värkarbete och smärta och hela skiten
  • jungfu

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-20 22:03:27 följande:

Här är det väldigt stillsamt i alla fall. Jag ligger på soffan och kollar på "The Queen". Bråkar du med irländarn?
    nä vi är hos mina päron och barnen är helt sockerhöga och vägrar sova
  • jungfu
    Zimlis skrev 2008-12-21 08:31:32 följande:
    Gomorron gomorron - jag tror nästan att det kommer bli lite sol här idag *hoppas*
    vardå?
Svar på tråden dårt asöires setuG