Inlägg från: Centurion |Visa alla inlägg
  • Centurion

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-08 11:20:20 följande:
    JAg somnade med kläderna på vid 21.30 igår ungefär. DÅ var man trött
    Haha det kan jag förstå, mår du bättre nu?
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Centurion
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-08 11:22:34 följande:
    Nää
    Usch! vilken vecka är du i?
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-11-08 22:40:13 följande:
    Fan, jag kommer inte få nån påsättning ikväll heller.
  • Centurion
    jungfu skrev 2008-11-08 23:05:09 följande:
    mens?
    Nja, är bara på dag 15 eller nåt. Jävligt skumt eftersom min slemhinna bara var 2-3mm och sen har jag en cystjävel på 8 cm. Fattar ingenting.
    Perry the Platypus skrev 2008-11-08 23:05:36 följande:
    *låter min korkade tjejmage gå i battle med Cuntans stendumma tjejmage*
    *ska vi dumpa på tippen*?
  • Centurion
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:17:43 följande:
    Idag var jag och hälsade på bror som bor i ett invandrartätt område,möter en invandrarfamilj med barn i 9-12års åldern,barnen busar,jag går förbi dem och hör:"Men sluta vara en sån jäkla svensk,sluta att plocka upp saker med händerna från marken".Sagt av mamman till ett av barnen...Fan,tappade nästan öronen.Hur är en"jäkla svensk"?  
    Aum!
  • Centurion
    jungfu skrev 2008-11-08 23:21:58 följande:
    Cent, låter inget vidare... har de koll på cystan? är det ok? Greta, haha jag får höra dagligen vad som är typiskt svenskt (av min sambo); typ vara strikt, stel, fåordig, smygkontrollant och tro sig veta allting bäst. Han tillämpar det på lite alla möjliga, även sin familj på irland
    Mäh dom är ju som nå jävla mösstockar. Vidarebefodrade bara informationen till min ivf-läkare som var mycket frågande över det faktumet. Cystan kan innebära elände och eftersom den siter på mig så är väl sannolikheten stor att det blir tjorv Fatar inte als varför jag blöder idag Blir lite orolig
  • Centurion
    jungfu skrev 2008-11-08 23:30:09 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:27:50 följande: Ja vi har fått mobiler och laptops och allt möjligt, men är ju uppkopplade och aktiverade i massa projekt och evenemang och föreläsningar och grejer precis HELA tiden... Att jag är här nu är pga att gänget är i malmö i helgen, och jag pallade inte hänga med (är den enda som har barn)
    vad är det du gör?
Svar på tråden dårt asöires setuG