• Suri

dårt asöires setuG

Fåret Shaun skrev 2008-12-02 14:14:41 följande:
    Kan fixa senare, även luvtröjor för 50kr/st Suri de har erbjudande 3bodysar för 100kr. Jag gillar name it, hade en klänning på Bea idag och personalen var helt saliga över mönstret på den.
    Var var???
  • Suri
    Millimina skrev 2008-12-02 18:49:16 följande:
    jäklar vilken unge vi har då! Han hittade en knappnål på golvet. En "aj aj". Så går han med den och sticker sin far i ryggen med den samtidigt som han säger "aj aj". Mm. Det gjorde det. 
    Han måste ju få testa sin teori ju.
  • Suri

Å, jag borde verkligen handla lite julklappar. Till någon mer än mig själv och minstingen alltså. Undrar om Stringen skulle uppskatta en bärsele?

• Suri
    siamusen skrev 2008-12-03 11:56:33 följande:
    Ja, jag tror de har kommit in till apoteket nu Fiskleverolja har jag ocksa hört talas om. Ska kolla vad det âr i allt det hon skrev recept pa.
    Min son vägrade fiskolja, han rapade så äckligt av det
  • Suri

Jag har själv käkat omega3 hela grav i förebyggande syfte. Äter nu med, så Sune får genom bröstmjölken. Kolla om du inte kan ge Clovis i ersättningen. I förebyggande syfte. Halt seriöst alltså, har läst massor om det.
    Ska leta länk

• Suri

Stringen har snott Sune och tagit en promenad, en PROMENAD!!! Får han göra så, ensam? Utan mig?
    *biter oroligt på naglarna*

Första gången utan Sune, behöver stöttning nu känner jag....

• Suri
    siamusen skrev 2008-12-03 19:39:46 följande:
    Suri skrev 2008-12-03 19:38:47 följande: *stagar* Vart skulle stringen ta Sune da? Puben?
    Nej, han ska bara gå ut och gå sa han. Låter inte klokt ju!
Svar på tråden dårt asöires setuG