-
Var det inte den vem som kunde hålla sig längst?Zimlis skrev 2008-11-20 10:08:59 följande:Gert Fylking har väl nån lavemangstävling - "vem skiter längst" -
Menar du mitt bajs så kan jag klämma ut NÄR jag vill, OM jag villMillimina skrev 2008-11-20 10:12:51 följande:hur går det annars? Är proppen löst än? Katrinplommon?
*blänger på suri* -
Zimlis skrev 2008-11-20 10:14:05 följande:Så va det nog och det gick ju sådär för samtliga tävlande *uhuumm*
">
Tror det är den här
-
Haaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa
">
Hur fan kan man fisa såhär?
-
-
Titta på fisar iställetPerry the Platypus skrev 2008-11-20 10:39:52 följande:*är hemma sjuk och tittar på Nina Frisk*
-
Bah, hade det funnits en tillräckligt snygg flata så hade jag blivit lebbPerry the Platypus skrev 2008-11-20 11:02:35 följande:Hur har du det, Chili?
Hur har du det själv, din sjuklingstackare?
-
Jag har oxå ont i halsenPerry the Platypus skrev 2008-11-20 11:09:42 följande:Jag har feber och ont i halsen, men nu var det dig vi pratade om. Hur. Har. du. Det??
Kortfattat:
Jag gav sambon en till chans och han har skött sig med hygien och så, dock inte städning och sånt medans jag har varit borta. Och jag har varit borta mer än gärna just för att det inte finns några känslor kvar. Så jag har gett honom en chans men ändå inte en chans, om du förstår hur jag menar.
Sen så "gjorde jag slut" med snoppen, men började träffa honom igen och blev mer förälskad i honom, och igår så "gjorde han slut" med mig, eftersom han tycker att jag ska ge sambon en chans. Så hur som helst så sitter jag och tjuter och lyssnar på Thåströms Fanfanfan just nu.
Men det kanske var nyttigt för mig att få känna såhär
-
-
Kompisen får sin lägenhet nu i månadsskiftet, hon tycker att vi ska flytta dit.Perry the Platypus skrev 2008-11-20 11:20:44 följande:Åh lilla gumman. Du har det banne mig inte lätt just nu. Men måste du vara ihop med någon alls? Kan du inte ta ditt pick och pack och flyta och söka bostadsbidrag och ev. bidrag hos soc tills saker hamnar rätt för dig och du hittar jobb? Hur är det med dagisplats inne i stan?
Tror att vi gör det oxå.
Dagisplatser finns inte just nu, har kollat runt lite grann. Inte på alla dagis dock men...
-
Perry the Platypus skrev 2008-11-20 11:26:39 följande:Har du och Snuskis diskuterat vad som händer med Ökendockan om ni gör slut? Delad vårdnad, vv osv?Ja delad vårdnad, en vecka var.
Men jag kan tänka mig att det blir jag som får ha henne mest eftersom han jobbar så mycket och jag är arbetslös. Det blir nästan enklast så.
Vad ni än gör älsklingar, tyck inte synd om mig. Att jag är ledsen över snoppen är nog bara rätt åt mig. Synden straffar sig själv vet ni
*Snyter mig i troggas hår*
-
Jag vet detsiamusen skrev 2008-11-20 11:36:23 följande:Vaccinera gasse.Chili- allt kommer ordna sig för det bättre âven om det kânns tungt nu, det âr jag övertygad om
Jag kanske bara är kär i kärleken, jag vet inte mycket just nu
Ska Gasse få en antiproppenssnickerier-spruta?
-
Ja, en liiiiiten liiiiten hårtestTrogga skrev 2008-11-20 11:40:05 följande:Vi kan sitta i en hörna och gråta ihop, hittade du osnorat hår?
Kaos, WTF är en drink utan slödricka i?
Det är väl inte en utan sprit i???!!!
*Drar fram dunken* -
Ahhhhhaaaaaaaaaaa *Häller i mig*MissKaos skrev 2008-11-20 11:55:10 följande:Öh, nä.. Slödrickat är = läsk..
Kisse- sover Gasse middag nån gång?
*Börjar misstänka att Röja Navara Hulighana kommer sluta med det snart* -
Vad söt du ärPerry the Platypus skrev 2008-11-20 11:39:24 följande:Klart som fan jag tycker synd om dig för att det hat blivit som det blivit - det betyder inte att jag ömkar dig. Är övertygad om att du reder upp det här!!
*flyttar in under bellas säng* -
Hon sover kortare och kortare, vill inte sova och när hon sovit en timme på dagen så röjer hon ända till tolv på natta, trots att hon vaknat åtta.siamusen skrev 2008-11-20 12:00:33 följande:Nej, det har han slutat med för lânge sen tyvärr.Varför misstänker du att hon vill sluta sova middag?
NÄe, nu MÅSTE jag skita! -
*passade på att duscha oxå*
Fan schå schnygg jag är! Ögonlocken är en halv meter tjocka, ögonen knallröda och så har jag fått sån huvudvärk som gör att jag kisar. Tillråga på det osminkad och nyfärgat svart hår. Ungarna måste ju bli livrädda för mig på dagis när jag snart ska hämta röja
-
-
tjjjjjjjjoooooooooooohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
-
Mår ni bra?
*bjuder på jättesalta godisar*
Hmmm, ingen som har lite sprit så vi kan mixtra till en lakritsshot?