• Pynta

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-12-15 14:12:15 följande:

Vad kul Pynta,du kan få komma hit och låtsas-flyttstäda
    Asså....räkna inte med det.
  • Pynta
    Perry the Platypus skrev 2008-12-15 14:36:01 följande:
    Nu har jag bitit ifrån mot en kollega. Hon började lalla om att jag kommer skaffa fler barn och jag minsanna komemr ända mig för jag sa ju inga barn innan Arvid kom osv och jag b´' (med skitstark aggroröst): "Vill du verkligen ta den här diskussionen nu???". Sen blev det tryckt stämning krng lunchbordet, särskilt som hon och jag satt på änden. Jag blir så förbannat less på alla som försöker pracka på mig sin bild av hur en familj ska se ut och för att ala utgår från att jag är en lallande idiot som inte begriper mitt egt bästa när jag inte vill ha fler barn.  Jag vill ju ha fler barn men ni vet ju hur jag hade/har haft det!!
    Bra gjort, Bella. * lätt klapp på axeln*
  • Pynta

Fröken Sophia skrev 2008-12-15 14:32:27 följande:

Hej alla! Gav mig på att försöka svar alla i deras gb men jag orkar inte. Tack för alla grattis! Vi mår bra båda två, men bröstvårtorna är ömma och lite såriga så fokus ligger på att träna bra amningsgrepp just nu!!! Förlossningen startade med vattenavgång strax efter kl 23 den 10/12 och sen kom värkarna igång ordentligt på em den 11. Kl 05.00 tittade hon ut efter 45 mins aktiv krystning! Jag återkommer snart! KRAAAAAM!
    Grattis till tösen. ser fram emot att få se en bild eller två.
  • Pynta

Hallå i tråden!!

Jag har en sjuk och febrig liten parvel här och nu ska jag ge hoonom Alvedon supp. Hur gör jag? att den ska upp i rumpan det vet jag, men hur långt?

Han gråter och kinkar. Börjar bli orolig för att förkyliningen kanske har satt sig på öronen.

• Pynta

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-15 19:04:49 följande:

Det var längesedan vi streakade!
    Det vill jag se!
  • Pynta

Fröken Sophia skrev 2008-12-15 19:30:11 följande:

Haha så jäkla illa är det inte Knarkis. Nej nu ska jag mysa i soffan med Surfer och lillfisen (som fortfarande inte har fått ett namn  )
    Men...Det har hon ju visst det. Siri Marianne, visste du inte det?
  • Pynta

siamusen skrev 2008-12-15 19:36:29 följande:

Pynta skrev 2008-12-15 19:35:23 följande:
    Amningshjärna vettu. Hon har nog glömt det.
    Tänkte faktiskt mämna något om det, men så tänkte jag att hon kanske skulle bli sur då. Men visst är hon lite väl glömsk kan jag tycka. Jag menar, glömma sitt barns namn på det där viset?! * ser skeptisk ut*
  • Pynta

MissKaos skrev 2008-12-15 19:38:31 följande:

Meh, kan dom inte ge dig ngt bättre? Nä, nu måste jag gå och kolla potatisarna och steka köttbullar. HUr var det nu, går det äta rödbetor till??
    Röbetor passar utmärk. Smaklig spis på dig.
  • Pynta

Garageänkan skrev 2008-12-15 20:35:06 följande:

jag har kollat på svenskanamn.se men det finns ju inga fina namn tycker jag. LillM har det enda fina namnet jag vet om och båda kidsen kan ju inte heta samma sak ju.
    Oroa dig inte för det där med namn. Vi löser det.
Svar på tråden dårt asöires setuG