dårt asöires setuG
oj, jo det behöver nog tandläkaren titta på. Men tror du att du behöver varna honom innan?
Har du gett Gaston något alternativt knark ännu förresten? För det första var för läskigt väl?
oj, jo det behöver nog tandläkaren titta på. Men tror du att du behöver varna honom innan?
Har du gett Gaston något alternativt knark ännu förresten? För det första var för läskigt väl?
Ok, hoppas det finns nåt mera "lagom".
Trevlig påsättaren är idag då... *grr* Är först borta hela dagen o kommer sedan hem, äter middagen jag lagat o sätter i sin nåd igång diskmaskinen. Sen sitter han o Ida vid varsin dator framför tvn o ändå bestämmer han att jag inte får kolla på Harry Potter eftersom Ida inte har sett den. Jävla idiot rent ut sagt. De som ändå sitter med datorerna igång kan ju gå någon annanstans istället.
hej svejs...
Det är bra... gårdagskvällen blev lugn eftersom påsättaren tjurade ihop för att jag blev sur på honom så han gick o la sig. Jag kollade HP-filmen i lugn o ro.
Och idag blev det en snabbpåsättning när A sov, inte illa alls.
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-14 19:52:51 följande:
O idag har jag tagit fram de första tomtarna från loftet.
Tackar!
Hur har er helg varit då?
Ja, o bara en sån sak som att få äta godis ifred utan att det ska kommenteras hela tiden.
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-14 20:16:40 följande:
Har ni så stort så Clovis också får eget rum sen? Jag minns inte riktigt den fina ritningen du ritade upp i Paint för nåt år sen eller så.