Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-03 01:56:02 följande:
    Vad trista ni âr som bara slaggarCoola som isglass, hårda som skalbaggarNyktra som furor och raka i ryggenTorrtömda av de törstiga myggenLigger ni rynkiga och narigaFula, fega och harigaAlla knott skiter i er mundNu och sen och vareviga stundMen det är ert egna felSom gick och la er utan velNär ni kunde ha lekt med migSupit er fulla och ut pa galejMen ni är kanske för gamla för att ha kulOch inser att i Tena lady blir till och med KnarkJack fulSitt då och sura i era trosskyddMed sfinkterrupturen lite halvsyddGod morgon till den tönt som vaknar förstNu går jag och slâcker min törst.skål!Ps...jag âlskar er vavavavavavvaa? Fast ni âr fula, dementa och skittrista era jävla trötthakar.
    Hej på dig själv, Musen. Så får du känna hur DET KÄNNS!

Idag har två kollegor ringt sig sjuka. Magsjuka. Charmigt va?
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-11-03 09:22:00 följande:
    Jag har tillbringat större delen av natten med att drömma om "JL" som finns på FB. Normalt? Nej. Han är inte ens bra i sängen.
    Hur vet du att han inte är bra i sängen?
    Han kanske har övat sedan ni nuppade sist, eller så var det för att du var så packad som det inte var bra?
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-11-03 09:22:00 följande:
    BangMyAss!
    Don´t BangMyASs
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-11-03 09:27:58 följande:
    Ja alltså det är ju nästan precis 3 år sedan nu, så visst sjutton har han väl övat upp sig. Och vi gjorde det bara en gång. Och nej. Jag var helt nykter. Men det vara inte han. Kan ha berott på det. *ryser*
    Ja, Varför har man sex med enpackad människa om man är nykter själv? Verkar som en kass idé.
  • MissKaos
    DCLXVI skrev 2008-11-03 10:14:02 följande:
    Hoh hoj. Jag pluggar, vad gör ni? Förutom drömmer om fulla sexpartners och klurar på nya nick??
    Jag sitter och klurar på vilket BVC vi kan gå på och varför mina patientbeösk idag verkar utebli.
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-11-03 10:51:14 följande:
    För att han är urläcker, har ett helt fantastiskt leende och fina ögon, samt luktar så gott att man håller på att svimma så fort han kommer i närheten? Eller...hrrrmpf...så kände jag då i alla fall, inte nu. Så frågan kvarstår. Varför drömmer jag om honom nu helt plötsligt? 
    Av samma anledning som jag vaknade av att jag fick orgasm en morgon. Har alldrig hänt förut. Mer blodgenomströmmning i underlivet tror jag. Nåja, 0% arbetsinsats 100% utdelning var ju det. Gravidhormoner.
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-11-03 11:36:09 följande:
    Hade nån konstig sexdröm jag med under grav, men det kan jag ha även annars.
    Tja, bättre än mardrömmar..
  • MissKaos

Jag drömde föresten om min chef och mitt EX för ett tag sedan.
    Vem kan tolka det?

• MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-11-03 12:27:56 följande:
    Ehh jag kanske ska specificera lite, det var allså ingen sexdröm jag hade, utan jag bara drömde om honom fast i andra situationer, lite mer vardagligt liksom, men det hängde som kvar i huvudet långt efter det att jag vaknat, så när jag såg Surfer där vid sidan om mig i sängen fick jag nästan tänka efter vem han var...
    Ojdå! Knepigt det där med drömar..
    Jag hade jungn "vardagsdröm" om X-et och nuvarande chefen så.. Min chef garvade gott iaf..
    Perry the Platypus skrev 2008-11-03 13:48:26 följande:
    Det hade jag däremot många under min grav.
    FY! Jag har drömt om förlossningen nu det sista. Konstigt nog har det (hittills) varit bra förlossningar i drömmarna. Borde det inte vara skräckdrömmar mer? Eller, är det varsel? För isf brukar det ju ofta vara "tvärt om" iaf mina varsel.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-03 14:08:10 följande:
    Tror inte det betyder varken eller faktiskt Det âr bara en dröm där du bearbetar det du har framför dig Vad gör alla?
    Ja, men det är ju knasigt -berabetabde drömmar där förlossningen går bra, ingen spec smärtlindning och ett välskapt barn. MAns ka ju drömma konstigheter ju *känner mig onormal*
    Ja, jag sk aåka och byta däck strax af.
    Alla patienttider blev inställda idag.
    Försöker ringa fok, ingen svarar.
Svar på tråden dårt asöires setuG