-
Murphys lag.MissKaos skrev 2008-11-10 15:30:32 följande:GAHHHH Varför ringer det folk och söker mig när jag ska gå hem?
-
Perry the Platypus skrev 2008-11-10 15:28:13 följande:Nu ska jag. Ses!!Förstår inte riktigt vad det är ni ska. Men ok då.Chilimon skrev 2008-11-10 15:31:20 följande:Jag ska oxå. Pöss
-
Ja alltså med tanke på hur länge hon är uppe på nätterna så blir det väl frukost framåt 12-tiden idag. Men jag skippar gärna korven då och tar bara julmust och sockerkaka. Fan att att det är så långt till alla affärer härifrån kontoret. Jag är verkligen sugen på julmust.KarJac skrev 2008-11-11 07:36:27 följande:*väntar ivrigt på frukosten*NÄR KOMMER MUSEN?
-
Mmmm varma scones med smör och aprikosmarmelad. Jag kan tänka mig att ta en sväng inom Espressohouse och köpa ett scones där. Och varm choklad med marshmallows och grädde. Fan att det är så långt dit härifrån bara.KarJac skrev 2008-11-11 08:06:15 följande:Jag vill ha scones med ost och marmelad. Och gärna lite rom till.
-
Mmmm, en baguette med brieost och salami. Och kaffelatta, hjälp vad gott. Kan tänka mig att gå och fika någonstans nu. Fan att det är så långt till alla fik härifrån bara.MissKaos skrev 2008-11-11 08:05:00 följande:Jag vill oxå ha frukost. Gillar inte korv.Vill ha Baguette med brie!!!!!!!!! och kaffelatte.
-
siamusen skrev 2008-11-11 11:51:59 följande:Gapa stort sa kommer frukosten Milli- höftsnuva?
jag gissade fel med 8 minuter
-
Nu har jag såkla i min handväska.
Jag är sååååå trött idag, och har ont lite över allt *gnäller*
Vet ni? Bella har porrtapet på ovanvåningen.
-
Köpte två trisslotter också och vann en totalsumma av - 0 kr
-
Nej alltså tapeten som Bella har på ovanvåningen i sitt hus är porrig, en röd medaljongtapet. Cool men porrig.
Och tja...man kan väl se det som att jag förlorade 50 spänn. Om man nu ska va sån'.
Och jag ska jobba i typ 13 dagar till är det tänkt. Minst. Surfer försöker få mig att jobba så länge som möjligt, men kanske jobba kortare dagar just nu när det är lite mindre att göra. Hade jag haft bil själv idag så hade jag åkt hem vid 10-tiden.
Nu är kl 14 och jag har debiterat 30 minuter mot kund. Resten av tiden har jag pluggat eller surfat eller bara stirrat på skärmen. Nåt goood ät ål.
-
Surfat på bra sidor typ EPO och så, men det får väl gå in under egen studietid.
Fattar ni hur beroendeframkallande chokladdoppade Ahlgrens bilar är??? Och så är det begränsad upplaga. Hur fan tänker de egentligen? Är det inte brott mot..ja...mot...nåt'...