Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Svar på #9089
    Inget vidare, är så sur på alla som skvallrar här på ön. Suck liksom. Har folk inget bättre för sig än att snoka? Bara för att någon i tråden frågat i min gb om jag kssat på en sticka så sprids rykten. Sucka, jag önskar jag kunde svara på om jag är gravid eller ej. Får vänta lite ännu och se vad som händer med blubben. hoppas den är ok!
  • Garageänkan

Typ en massa folk p msn som jag aldrig pratar med har börjat skriva hej hej och sen nånting litet til l och sen standardfrågan: Är det dags för syskon snart då? ALLA JÄVLA skriver nåt liknande. Blir så trött på dem. Kanske jag borde tala ut i kvällstidningen haha

• Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 19:54:30 följande:
    *har hjälpt till lite*
    Okej tack, jag fattade typ ingenting när jag läste din kommentar.. haha trodde du tagit en överdos hemkokt

Men du har lite sant, blir inte denna så blir det inga fler. Så är det.
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-11-13 19:57:14 följande:
    Mm.... Folk har REDAN börjat fråga mig när vi ska ha nr 2.. Och det var ett j-a tjat om det inte var dax att skaffa barn snart förrut.. JAg brukade tillsist fråga folk varför dom undrar det. OCh om dom inte tycker det är en sak mellan mig och min man. Surt kasnke, men dom hade ju inte med mina behandlingar och skit att göra. Nä, nu ska jag ta mina läckande tuttar och gå och sova.  JAg kan sammla mjölk till morgonens kaffelatte åt HELA tråden.   *alla blev så frullesugna så nu* Godantt bitches. 
    En jag känner som är lite äcklig drack en white russian blandad på sin polares frus bröstmjölk, hon var med på det hin fashinerades över hur äcklig man kan bli. Han tog urpumpad från kylen, inte ur bröstet direkt dock... kunde varit en syn det också
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-13 21:05:44 följande:
    At just 4 portioner svensk chokladpudding. Mar lite illa. Ska man det?
    Nix. Det är nog galna kosjukan i.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-13 21:39:07 följande:
    Jag har ingen mer pudding kvar nu
    Ojdå
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-13 22:00:32 följande:
    Eh. Vad pratar ni om? Update?
    Regnskogens vara eller icke vara?
    Jag vet inte
Svar på tråden dårt asöires setuG