Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Ni vet att soda stream har en "must" va? Det smakar jättebra! Så kan man dricka året om!

• Millimina
    KarJac skrev 2008-10-25 19:52:44 följande:
    Ibland blir man mörkrädd på vissa föräldrar, låser inte in spriten ordentligt så ungarna får tag på den. De ska ju inte dricka rätt ur flaskan - man måste ju hälla över i en nappflaska. Simple!Sex hjälper, by the way, mot allt. Speciellt mot nästäppa.
    ah, jag föreslog en runk i näsan här i förmiddags när Spargel var lite sugen. Jag behövde en rens och han behövde en utlösning!

Vilken skrattparoxysm han fick! Men skratt är bra det med har jag hört!
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-10-25 19:54:39 följande:
    Är den god? Tycker inte Colan är god... Ska testa the Must helt enkelt.
    Nä, colan är inte jättebra. Dock bättre än substitut-gula drycken. Men musten tycker jag till och med är -god-!
  • Millimina

glad att han inte har snoppkomplex dock... så stora är inte mina näsborrar nämligen..

KarJac skrev 2008-10-25 19:55:00 följande:
    Ja. Får man inte sex kan man ju försöka skratta åt eländet.
  • Millimina

Är det någon som träffat Trogga irl? Tyckte det var en kvinna här med barn i lämplig ålder och lekte på vår gård idag...

Men Bea har i så fall fått väldigt pojkig utstyrsel. Om det VAR trogga så tror jag att jag gillar henne!

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-25 19:57:52 följande:

Va?Men inte light då?Idag var jag sjukt nära att köpa en H2o-mopp.I morse när jag inte kunde sova.Det tutade upptaget.Tack och lov eller? www.tv-shopping-24.se/product_info.php...
    Jag vet inte om det är light.. säkert något sötningsmedel i det iaf. Och det brukar jag inte gilla iofs, men känner det inte där.. konstigt.. måste kollas..

Nono. Ingen mopp från teveshop!!!
  • Millimina

alla barn ser knubbiga ut i täckkläder! Och från fjärde våningen går inte anletsdragen att skönjas så väl..

• Millimina

...greta förresten? Har du träffat någon???

• Millimina

ah, så du har din hänga-på-nätet-träffa-folk-irl-oskuld kvar?? Kan inte vara nyttigt att vänta så länge, man börjar ta det på så stort allvar och hinner bli så nervös!

Tant Greta skrev 2008-10-25 20:04:28 följande:

Nejnej,trodde inte att jag skulle bli så kär i några på FL,så tanken fanns inte.Måste tänka om nu helt klart.
  • Millimina

haha, men lätt förväxlat!
    Tant Greta skrev 2008-10-25 20:10:25 följande:

PPFlåt,hon kallar mig ludna slyna.Inte lika illa va?
Svar på tråden dårt asöires setuG