• jungfu

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-12-26 19:27:09 följande:

VA???? Men Bella Och vart har Sophia tagit vägen? Tycker inte hon om oss mer nu när honhar fått ut Siri?
    Siri? Hette hon inte ellen?
  • jungfu

Kaos, nu är jag ju iofs ihop med en engelsktalande, men Assar kan bli lite problematiskt på det språket... bara så du tänker på det

• jungfu

MissKaos skrev 2008-12-26 19:32:26 följande:

Det är inte jag. Jag är ihop med en 1/2 finne.
    jaja, dåså...
  • jungfu

siamusen skrev 2008-12-26 19:33:23 följande:

MissKaos skrev 2008-12-26 19:31:38 följande:
    helt klart och Sopplisas flicka HETER ju faktiskt Siri...alltsa Assar Och vem bryr sig om engelsmännen.Deras flickor heter Pippa för guds skull!
    pippa?
  • jungfu

Garageänkan skrev 2008-12-26 19:38:12 följande:

De tycker ju att det är helcrazy att barn här heter Dick också. Men vafan Eras heter ju KUKEN så vad är väl ett Dick? Förresten känner jag en som heter Pippa, vi brevväxlade när jag var liten, höll på att garva ihjäl mig men Pippa är snäll så.
    Dick, Willy, Fanny... de heter verkligen samma sak som sina könsdelar där borta. Vi har ju visserligen Snorre, men det är ju inte lika vanligt
  • jungfu

MissKaos skrev 2008-12-28 18:52:17 följande:

Gör och gör.. Minsta möjliga? Nojjar över vinterspyan.
    den ska du väl slippa undan..

milli, jag tänkte direkt "men vad gör ERnst Kirschsteiger hos dig" innan jag hann läsa klart

Själv har jag bloggat om mitt internet-rån som jag blev utsatt för ulword.wordpress.com
  • jungfu

Garageänkan skrev 2008-12-28 19:25:35 följande:

ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÄÖÖ
    ÖÖÖÖ_Ö__Ö_ÖÖ_Ö__Ö_Ö...............................
    .ööööööööööööööööööö_ÖÖ_ÖÖÖÖÖÖÖ_ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
    ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöö-Ööö_Ö_Öööööö mmmmmmmmmmmmmmmmmm
    haft lite brutalt hårdsex?
  • jungfu

Millimina skrev 2008-12-28 21:31:18 följande:

Nu har Kirsteiger somnat. Fasiken vad han höll på. Klagade på att spjälsängen var för kort och hade fel färg (!)
    typiskt honom...
  • jungfu

Garageänkan skrev 2008-12-28 21:44:04 följande:

Jag har fått beundrarmail färgglatt sådant. Funderar på vad jag skall heta när jag kommer tillbaks? Skurken? Fitteristen? Hmmm Hur många mail var det innan man blev utslängd?
    trois.... vad triggade igang dem denna gang?
Svar på tråden dårt asöires setuG