Inlägg från: Pelargonen |Visa alla inlägg
  • Pelargonen

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-12-23 22:58:08 följande:

Nej.Borde jag sluta läsa trådar som "jag födde enjättebebis, Bm sydde igen mitt anus och barnets nyckeben gick sönder och min svanskota bröts av på två ställen osc... *brr*"
    Ja.

Hur mår sambons dotter?
  • Pelargonen

MissKaos skrev 2008-12-23 23:09:52 följande:

Sambons systerson?OK, men han gillade moffet på sjukan, lite väl mkt tydligen.. Hemma iaf.
    Mmmm.. trevligt med moff.
  • Pelargonen

MissKaos skrev 2008-12-23 23:24:43 följande:

Hur många sorters snoppar finns det?Nä, nu gå jag och sover. Och hoppas det inte är dryga 5 kg &62 cm bebis jag har i magen.
    när beräknas du kläcka?
  • Pelargonen

MissKaos skrev 2008-12-23 23:25:41 följande:

Jag började faktiskt undra om det där ens var sant. IAf när jag kom fram till delen där dom sydde ihop röva på henne.
    länk?
  • Pelargonen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-23 23:30:40 följande:

VIsst, sfinkterruptur är ju ingen höjdare och det förekommer ju. Men det kan både förekomma med barn som väger 3 kg och med barn som väger 4,5 kg. OCH Det är inte särskilt vanligt
    länk till kaos tråd?
  • Pelargonen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-23 23:31:08 följande:

vem har mer fött ett jättebarn
    Trevlig läsning.
  • Pelargonen

MissKaos skrev 2008-12-23 23:32:52 följande:

Nej,d et är ovanligt (jag har ju haft förskivningsrätt för inkontinenshjälpmedel..) Ännu  mer ovanligt att BM "råkar" sy ihop röva så kvinnan inte kan bajsa.  
    Ja, det är nog ytterst ovanligt. Har en kompis som drabbades av total sfinkter, inte en enda antydan till inkontinens efteråt. Så det kan gå bra även om man brister massor.
  • Pelargonen

Millimina skrev 2008-12-23 23:36:17 följande:

Man undrar ju lite... Det var en som skrev att hon haft krystvärkar i sju timmar..  *harklar mig lite*
    Hej och hå.
  • Pelargonen

MissKaos: Klart det kommer gå bra! Att föda barn är betydligt lättare än att vara gravid, det gör inte i närheten lika ont som en del påstår och kroppen är fantastisk på att göra det den ska. Jag var helt paff så imponerad jag var efteråt.

Svar på tråden dårt asöires setuG