Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-11-11 14:17:22 följande:
    Fröken Sophia, du får passa dig så han inte ger dig sparken!!
    Generad *vet*
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-11-11 14:18:15 följande:
    Någon som känner någon i hongkong möjligtvis??
    Varför?
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-11-11 14:18:52 följande:
    Bilar är äckligt! Skumgodisar överlag är äckligt!
    Nä, juleskum är typ världsgott.
  • Fröken Sophia

Jag träffade Bella igår och några av hennes IRL-vänner.

Vi förskte promota FL så mycket vi kunde. Men de gick inte igång på amningstrådar, "kolla min nidblödnings"-trådar, allmänna "är jag gravid"-trådar och "vilket håll ska bebisen sitta i bilen"-trådar.

Konstigt.

• Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-11-11 14:29:01 följande:
    Jag älskar förresten chokladöverdragna bilar jag med. De borde alltid finnas.
    Visst borde de?? Jag var skeptiskt de första 5-10 bilarna jag åt, men nu. Oj oj oj säger jag bara.

Kan man skriva till Leaf och be dem göra det till en permanent godissort???
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-11-11 14:22:46 följande:
    13 dagar till.. det räcker väll? VARFÖR skulle du jobba längre? Varför försöker han få dig till det? Sloken tycker gott jag gott kan jobba lite mindre snart... Funderar på att göra det mina sista tre veckor, det är skönt att rita upp ett schema på ett  papper med bara 75% iaf...Hemgång planerad 36+6 Sen har jag semester till BF!!Ja, jag ville bara visa att man alltid kan se saker ur olika perspektiv
    Mmm, fast du jobbar ju inom "sjukvården" det brukar vara mer accepterat att gå hem tidigare då. Och han har en poäng Surfer - det måste vara sjukt trist att gå hemma bara och göra "ingenting" hela dagarna. Det fixar inte jag.

Men någon dag då och då skulle sitta fint.
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-11-11 14:24:34 följande:
    Jaghar inte ens SETT dom, men det låter ju gott..
    De finns inte i alla affärer har jag märkt. Svåra att hitta. Kan bero på den begränsade upplagan och att de kanske håller på att ta slut????
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-11-11 14:24:12 följande:
    Kanske beror det på att Bellas kompisar är gjorde av plast?
    Jag petade på dem och de verkade vara verkliga.
  • Fröken Sophia

Köpte en amningsbh idag också, dock i min "vanliga" storlek. Mina bröst har ju bara vuxit lite lite under den här graviditeten. Kanske blir de enorma när mjölken kommer??

• Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-11 14:46:12 följande:
    Har ni smakat de sursockrade?
    Japp, men de shåklaaadoppade är bättre.

När jag var yngre så åt jag bilar som jag doppade i nutella och så drack jag coca cola till.
Svar på tråden dårt asöires setuG