Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Ja, det är nog så man får göra Men fan vad dyrt det blir, även om man åker för 3500 per skalle. Det blir ju typ 25000 kronor, så tillkommer mat och glass och shopping och sånt.

Fruen fra Norge skrev 2008-10-25 10:10:58 följande:
    Boka två resor. Det gjorde vi. Vi fick två jättemysiga bungalower brevid hvarandra. Vi var 7 personer. När du bokar så talar du om för dom att ni är många som åker ihop.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl

Man kanske får ge dem en tusenlapp var och så ska det räcka hela veckan?

Fruen fra Norge skrev 2008-10-25 10:25:45 följande:
    Jo tack jag vet Jag kollade förra vintern på en resa til Kanariöarna för hela familjen. Inte sista minuten, bara normal resa. Billigaste alternativ, 28000. Dyraste alternativ 64000. För EN vecka Och nu vet jag inte hur dina barn är, men mina tjatar ju hela tiden, kan jag få, jag vil ha, titta sånn skulle jag ville ha. Visst är det mysigt att komma bort från vädret här hemma under hösten eller vintern. Men egentligen är det inte värdt pengarna....Inte för en resa til Kanariöarna iaf. Nu har jag inte testat Thailand. det ska ju vära jättefint där. men hur kul är det med så många timmar på planet med fem barn? Och så är jag lite rädd för tsunamiar...
  • gutegirl

Ja va fan, om ungen har mask i magen heller är förkyld eller magsjuk heller har rabies så är det fan inte kul.Och andras barn har ofta något av det.

Tyler Durden skrev 2008-10-25 10:45:30 följande:
    larv, men tror någon på allvar att det är farligto GUTEGIRL o skrev 2008-10-25 10:43:11 följande:
  • gutegirl
    Den ska jag göra hjortongrottor av. Skicka med din adress så skickar jag tillbaka kakor
    Tant Greta skrev 2008-10-25 23:06:29 följande:
    Hej kräkfia!Ska posta din sylt på måndag tänkte jag.Ge fan i att kräkas över den!
  • gutegirl

Nej, jag kollar på discovery. Jag har sett ett program om en liten demonbesatt kille, så nu måstejag kolla något lättsamt för att kunna sova

Millimina skrev 2008-10-25 23:55:20 följande:
    Blev jag för allvarlig? Gick ni för att sova allesammans?
Svar på tråden dårt asöires setuG