Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Känner ni någon "radiokommunikatör" som någon sorts ingenjör? Min franske "svåger" vill ha praktik i sverige så han kan vara med min syster

• Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-10-25 20:34:43 följande:
    Jag har haft en riktig skitdag idag och den är inte över ännu. Ego kräktes igår kväll, har hög feber och orkar bara vara till besvär. Arvid är smhängig och trotsar som fan. Igår kväll envisades han  med att glo på Molly mus till 22(!) för jag orkade helt enkelt inte ta nån strid eftersom jag misstänkte att han fått öroninflammation. Idag misstänker jag bara lindrig flunsa i kombo med tjurskallighet. (Han sitter här bredvid och bligar som vanligt på Molly mus).Men nu när jag läste era idiotinlägg på typ sidan 458-459 så fick jag faktiskt fnissa för första gången idag.MVH
    usch, lät inte så kul. Ge barnen sprit och lås in dem i bilen! Ni har väl dvd-spelare där? Glöm inte nycklarna i tändningen bara!
  • Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-10-25 20:43:02 följande:
    Ego är min man. Har bara ett kid.Men idén i sig är inte dum.
    Vassego, den är gratis! *ler*
  • Millimina

(äh, måste sluta jag också. blir magsjuk. Och nu HAR jag fått några chokladbollar!)

• Millimina

åh, den där konflikten var ju kvällens bästa!!!

*spänd*

• Millimina

Trogga. Jag har vuxit upp i en familj som var högröstade. Men har nu en medelfamilj på den fronten själv. Vi kan verkligen skrika här.. Men nu när jag hör hur min ursprungliga familj låter. Asså. Det ger mig ont i magen!! Det är säkert därför grannen reagerar.

Vår granne.. Gammal socarbetare O-o ringde på en gång när P och J bråkade som värst. "jaha, hur står det till här då?" frågade han.

Första impulsen var att jag blev jättejätteglad. Tänk att det finns sådana människor som vågar ta den konflikten öga mot öga.

SEN fick jag värsta ångesten. Tänk om han och hans fru ser oss som värsta patrasket nu? Tänk om de tror att vi är dåliga föräldrar??

Men det gick över.

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-25 23:05:19 följande:

Näe,sorgligaste
    bästa läsningen idag. helt äkta.

Tycker det är så intressant att få se två sidor av en konflikt.

Jag är själv inblandad i en konflikt sen fem år tillbaka. Värsta sorten. Och jag KAN bara inte förstå vad jag har gjort för fel själv. Jag önskar SÅ att jag förstod vad jag gjort och vad den andra personens bevekelsegrunder för att vara taskig mot mig är.

Syster 1 som också är till viss del inblandad säger att jag bara ska tänka att de är dumma i huvudet. Men det hjälper inte. Jag är nyfiken ändå!
  • Millimina
    MissKaos skrev 2008-10-25 23:07:31 följande:
    *gäspar*Bråkar ni med grannarna? Grannar är kul. På lååååååångt håll..
    Nej. Jag älskar grannar. Tycker man kan passa på att umgås där man bor!!!
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-25 23:09:31 följande:

Kompistråden är borta:Skönt.Fick lite ont i magen.
    Nej! Jag som hade bästa inlägget ju! Hoppas de fick läsa det!
Svar på tråden dårt asöires setuG