dårt asöires setuG
Känner ni någon "radiokommunikatör" som någon sorts ingenjör? Min franske "svåger" vill ha praktik i sverige så han kan vara med min syster
Känner ni någon "radiokommunikatör" som någon sorts ingenjör? Min franske "svåger" vill ha praktik i sverige så han kan vara med min syster
(äh, måste sluta jag också. blir magsjuk. Och nu HAR jag fått några chokladbollar!)
Tant Greta skrev 2008-10-25 20:56:42 följande:
åh, den där konflikten var ju kvällens bästa!!!
*spänd*
Trogga. Jag har vuxit upp i en familj som var högröstade. Men har nu en medelfamilj på den fronten själv. Vi kan verkligen skrika här.. Men nu när jag hör hur min ursprungliga familj låter. Asså. Det ger mig ont i magen!! Det är säkert därför grannen reagerar.
Vår granne.. Gammal socarbetare O-o ringde på en gång när P och J bråkade som värst. "jaha, hur står det till här då?" frågade han.
Första impulsen var att jag blev jättejätteglad. Tänk att det finns sådana människor som vågar ta den konflikten öga mot öga.
SEN fick jag värsta ångesten. Tänk om han och hans fru ser oss som värsta patrasket nu? Tänk om de tror att vi är dåliga föräldrar??
Men det gick över.
Tant Greta skrev 2008-10-25 23:05:19 följande:
Tant Greta skrev 2008-10-25 23:09:31 följande: