Inlägg från: Pelargonen |Visa alla inlägg
  • Pelargonen

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-24 13:13:04 följande:
    Nej Tror vi har en flaska i kâllaren men jag tycker inte glögg är sa kul.Ska ni vara hemma idag?Nej, vi ska till mina föräldrar så fort Soda vaknar. Jag instämmer i att glögg inte är någon höjdare faktiskt.

Nu ska jag fixa lite här hemma innan vi åker. Ses i morgon eller i natt kanske!
  • Pelargonen

Hello!

Alla överlevde gårdagen hoppas jag?

Musen: Tyst om era blommande blommor! Juldagen är helig för mig, då börjar jag planera nästa års inköp av fröer, vad som ska växa i rabatter, krukor och växthus och vad som ska finnas i köksträdgården. Vill absolut inte höra om blommande blommor i december, jag får så svår abstinens! *tackar på förhand*

Kaos: Säg till ungarna att ert nypårslöfte för 2009 är att bara släppa in vackra personer i erat hem så de får njuta detta år då det är sista gången.

• Pelargonen

MissKaos skrev 2008-12-25 16:20:13 följande:

Meh vänder jag de n bakofram kommer hållet framför fittan. KAn ju ifs vara praktiskt när bebiesn ska sträcka ut näven och ha en coctail. Milan- ja MYCKET roligare dresscode. Håller med! Uppsala Synd, Du borde bo här i Göteborg i stället.
    Jag röstar på den varianten! Tror du kommer göra succé.
  • Pelargonen

siamusen skrev 2008-12-25 23:40:32 följande:

Varför blir min käre make alltid sa jävla förbannad och aggressiv sa fort man kritiserar honom och har rätt. Som ikväll tex nâr jag sa att jag tyckte det var oansvarigt av honom att somna.Han har hållt pa nu i atminstone en halvtimme och bara vrâkt ur sig skit...allt fran att jag inte sover, till att jag inte lagade Jansson och en jâvla massa andra saker som inte har med nagot att göra.
  • Pelargonen

Musen: Av ren nyfikenhet nu.. bor du i Frankrike usprungligen pga kärleken eller flyttade du dit av annan orsak från början?

• Pelargonen
    siamusen skrev 2008-12-26 00:44:48 följande:
    Nej, jag bodde redan här. Pluggade pa American University of Paris.På så vis. Längtan tillbaka till Sverige, finns den?
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-12-26 00:50:47 följande:
    Absolut inte till Sverige, men jag skulle inte säga nej till USA eller möjligen england.

Bott i fler länder?
Svar på tråden dårt asöires setuG