Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Det är så lätt att umgås med låtsaskompisar ju, bara slå på datorn och alltid finns det nåndär
    Fast ikväll har vi haft middag med IRL-vänner,vi bjöd Snyggos ambassadörpolare på svensk mat och det tyckte han var gott. Han fick rullader, gräddsås och potatismos. Och äppelpaj.

siamusen skrev 2008-10-26 00:04:29 följande:
    Och jag umgas numera inte alls, eller vâldigt sällan med folk som kommer förbi Frankrike, eller med grannarna pa sommaren.De polare jag hade innan har antingen flyttat tillbaka till sina respektive länder eller dumpat oss efter rufs diagnos. Utom en tjej, men hon jobbar som en slav sa vi ses nästan aldrig tyvärr.Sa jag leker mest med er
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl

Ååh, man rapar så bra på must!

siamusen skrev 2008-10-26 00:10:41 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-26 00:09:04 följande:Gott det lät Jag har bara ätit skit idag, fast god skit Och druckit must.
  • gutegirl

Jag har i plommon och äpple i rulladerna, så gör jag sås på katrinplommon, äpple, lök,kalvfond och grädde som man kör i mixern så den blir slät. Kalasgod sås, det gick åt! Snyggos son hade ingen botten

• gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-26 00:14:04 följande:
    Vill också ha svensk mat!!!En sak som är säker är att jag umgås mindre med IRLvänner sen jag träffade er.Får klagomål hela tiden på att jag är osynlig.
  • gutegirl

Nej, jag orkar fan inte. Men jag kan ha postat receptet i den.

Tant Greta skrev 2008-10-26 00:15:45 följande:
    Har du kvar din matblogg?
  • gutegirl

HAHAHAHAHAHAHA!!!

siamusen skrev 2008-10-26 00:27:54 följande:
    Vill ni veta nagot äckligt förresten?Har ju berättat att lille gasse bajsade pa golvet igar. Proppen städade upp det han sag och torkade golvet.Bara det att det luktade bade igar och idag...jag började flytta runt saker för att se var det kom ifran.Upptäckte att gasse hade torkat sig pa vara dyra gardiner och att det satt fast 2 korvar pa ett gäng leksaker.*hulk*
  • gutegirl

Hej!
     Ska jagåka med Snyggo till Malaga om ett par veckor? Han ska dit med jobbet och vill attjag åkermed. HEller blir det rena öknen för min del om han ska göra en massa jobbgrejer med sina kollegor som jag inte ska vara med på?

• gutegirl

VÄrmen spelar ingen roll för illamåendet.

Perry the Platypus skrev 2008-10-26 12:16:10 följande:
    Detberor nog på hur du mår. Blir illamåendet värre av värme kanske du ska vara hemma.
    Tant Greta skrev 2008-10-26 12:17:01 följande:
    Klart att du ska med!Du kan hitta på saker på egen hand.
    Shoppa kanske?
Svar på tråden dårt asöires setuG