Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Det är så lätt att umgås med låtsaskompisar ju, bara slå på datorn och alltid finns det nåndär
    Fast ikväll har vi haft middag med IRL-vänner,vi bjöd Snyggos ambassadörpolare på svensk mat och det tyckte han var gott. Han fick rullader, gräddsås och potatismos. Och äppelpaj.

siamusen skrev 2008-10-26 00:04:29 följande:
    Och jag umgas numera inte alls, eller vâldigt sällan med folk som kommer förbi Frankrike, eller med grannarna pa sommaren.De polare jag hade innan har antingen flyttat tillbaka till sina respektive länder eller dumpat oss efter rufs diagnos. Utom en tjej, men hon jobbar som en slav sa vi ses nästan aldrig tyvärr.Sa jag leker mest med er
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl

Ååh, man rapar så bra på must!

siamusen skrev 2008-10-26 00:10:41 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-26 00:09:04 följande:Gott det lät Jag har bara ätit skit idag, fast god skit Och druckit must.
  • gutegirl

Jag har i plommon och äpple i rulladerna, så gör jag sås på katrinplommon, äpple, lök,kalvfond och grädde som man kör i mixern så den blir slät. Kalasgod sås, det gick åt! Snyggos son hade ingen botten

• gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-26 00:14:04 följande:
    Vill också ha svensk mat!!!En sak som är säker är att jag umgås mindre med IRLvänner sen jag träffade er.Får klagomål hela tiden på att jag är osynlig.
  • gutegirl

Nej, jag orkar fan inte. Men jag kan ha postat receptet i den.

Tant Greta skrev 2008-10-26 00:15:45 följande:
    Har du kvar din matblogg?
  • gutegirl

HAHAHAHAHAHAHA!!!

siamusen skrev 2008-10-26 00:27:54 följande: