• Ickan

dårt asöires setuG

morrnmorrn

• Ickan

Klart det blir, fast bäst resultat blir det om man låter bli att baka o köper färdiga.

Tant Greta skrev 2008-12-18 08:51:03 följande:

God morgon! Kan man baka pepparkakor på köpedeg?Blir det bra? 
  • Ickan

Kom till jobbet i morse o hittade en julklapp (salladsskål m salladsbestick) och nu fick jag en låda med julmat (ost, lax, rökt korv, isterband, prinskorv, polkagrisar o två burkar sill) o i em får vi våra julklappar från jobbet och det är en lite större låda med mat ungefär som föregående. Mycket sill blir det...

• Ickan

Mmm. Fast Tyra o Maja är också fint. Siri skulle för övrigt aldrig funka i Småland.

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-18 13:58:58 följande:

Det är ett mycket fint namn!
  • Ickan

Den ska jag också läsa någon gång och Emma, Mias dotter eller vad den heter.
    Tant Greta skrev 2008-12-19 03:01:26 följande:

NU ska jag läsa min BOK,trots att det känns som att ögonen svider. Läser Mia-Sanningen om Gömda.SPÄNNANDE! Hojta till om någon vill ha den efter mig-en fördel om ni läst Gömda och Asyl av Liza Marklund innan.
  • Ickan

Har haft smiley-skola med en kollega nu så han hänger med när han ska sms:a med sin dotter.

:-*

o-)
    x-)

blev det, kan nog komma på några till.

• Ickan

Förmodligen inte, såg bara titeln någonstans o insåg att den ingår i serien sas.

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 08:02:13 följande:

Är det också Monica Antonsson som skrivit den`?
  • Ickan

Trist :-/ För innan har de ju varit välskrivna.
    Tant Greta skrev 2008-12-19 09:21:23 följande:

Näe,det är Mia själv som har skrivit den men det är ur hennes äldsta dotters perspektiv typ.Halva boken är upprepningar på Gömda och Asyl,andra halvan är skriven i jag-form,men det är Mia som skriver.Skumt och irriterande,för dotten står inte med som författare.
Svar på tråden dårt asöires setuG