Inlägg från: Pelargonen |Visa alla inlägg
  • Pelargonen

Centurion skrev 2008-12-29 00:08:50 följande:

Varför kastade jag just en tallrik janssons i golvet?
    Ett konstnärligt infall med ett oöverstigligt behov av att skapa konst i vardagen?
  • Pelargonen
    Garageänkan skrev 2008-12-29 00:35:44 följande:
    Suck för den tråden alltsåDubbelsuck menar du?
  • Pelargonen

Centurion skrev 2008-12-29 00:37:45 följande:

Tjaaa hunden och katterna blev glada, jag blev grisig och det skvätte långt upp på kylen - konstnärlig var nog det rätta ordet.
    Fint med konst.
  • Pelargonen

Garageänkan skrev 2008-12-29 00:28:21 följande:

siamusen skrev 2008-12-29 00:23:56 följande:
    Kan stress och att man är helt slut och mår psykiskt skit orsaka missfall? Typ påfrestande omgivning osv? Är det vanligt?
    Nej, jag tror inte det är vanligt. Men stress är ju aldrig bra.
  • Pelargonen
    Garageänkan skrev 2008-12-29 00:39:59 följande:
    Jag orkar verkligen inte med mer intriger, det är illa nog att klara vardagen här nu. Känns som om hela kroppen gett upp det kan inte va bra för bebisen.Men usch.... låter som att du behöver vila och få lugn och ro ett tag? Går det att ordna?
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-12-29 00:40:36 följande:
    Nej, du har inte pekat ut en speciell personMmm.. valde medvetet att vinkla det så pass.
  • Pelargonen

Garageänkan skrev 2008-12-29 00:46:33 följande:

siamusen skrev 2008-12-29 00:42:09 följande:
    Ja jag vet inte vad mer jag skall orka med, sömnbristen, att inte kunna äta alls nästan, extrasonen och allt med honom, det jag mailade dig om, jag måste sköta min opererade mamma varje dag fast jag har fullt upp själv osv osv. Vi har ju gäster nu och jag orkar inte. De har låst in sig i ett rum som leder till kattlådans toaletten och katttluckan så nu kissade katterna inne i natt och någon av katterna sket under soffan. Likväl låste de fast dörren igen fast jag sade till (jobbigt) LillM är så jäkla intensiv nu när han inte får dagisrutinerna och jag orkar ju knappt ur soffan pga sömnbristen så jag är en usel mamma nu. Fan. Men jag ska inte ge upp. Allt är värdsliga problem. Men när är måttet rågat?
    Men vad fasiken, ska gästerna stanna får de anpassa sig och underlätta. Finns det någon annan som kan hjälpa mamma? Kan inte vården träda in med viss omsorg annars?

Det är farligt i längden att bara tänka på andra.
Svar på tråden dårt asöires setuG