Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-11-15 23:33:38 följande:

Det är supermysigt att ligga i sängen och lyssna eller när man kör bil,men det tar en sån jäkla tid bara. 
    Ja för det kana vara en idé om jag blir sjukskriven osv. Man kan ju inte sitta stilla med en bok när man har ett barn som LillM så ljudbok kan vara en idé.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-15 23:36:27 följande:
    *skrubbat vâggar, fârgen fôll av* vad gôr ni?
    vad var det för penna?

(tips, vi har vita väggar nästan överallt, målad vävtapet,och en burk färg i garaget)
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-15 23:40:19 följande:
    KRITOR men de som bodde hâr innan har anvânt nagon slags fargad "cement" pa vâggarna sa det gar inte bara att mala om. SKITFULT OCKSA
    Vaxkritor, inte vattenlösloga?

tror det borde gå bort med T sprit men kankse hela väggen lossar...
  • Garageänkan

Äntligen somnade LillM sin förmiddagsvila fast det är em.

Nu måste jag försöka få i mej någon macka så illamåendet försvinner.

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-16 12:24:30 följande:
    MORGON sa jag och då förväntar jag mig att ni ska ställa upp på rad och mata mig med frukost. SKÄRPNING för fan
    Va inte så helvetes otacksam, här har jag fixat toast med marmelad och en massa kråassanter åt dig. Och te och kaffe och färskpressad juice som jag har stått och pressat med mina bara händer.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-16 12:50:53 följande:
    Ja, och DU kommer få julklappar i år till skillnad från den där korkade blondinen som skriver i tråden ibland
    Tack kompis. jag funderade på att skicka er jag har adress åt ett jukort, man ditt blir finast såklart
  • Garageänkan
    Centurion skrev 2008-11-16 13:06:56 följande:
    Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrghhhhhhhh julkort är miljöförstöring
    Ja, så miljövänligt jag lever annars skickar jag tre julkort med gott samvete... faktiskt.
  • Garageänkan
    Centurion skrev 2008-11-16 13:11:22 följande:
    Du är förlåten.
    Ja dessutom kan jag inte minnas när jag skickade ett senast. Så. Jag har verkligen inget att ha dåligt samvete för...
Svar på tråden dårt asöires setuG