Inlägg från: Pelargonen |Visa alla inlägg
  • Pelargonen

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-29 06:09:45 följande:

Kan ni inte vakna snart?
    Sover du aldrig?
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-12-29 07:31:34 följande:
    Jo, ibland fast inatt har jag varit vaken och kollat gasse.Jobbig natt?
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-12-29 07:32:06 följande:
    Gick inte du just och la dig förresten?Jo, ska till MVC på kontroll så klockan ringde sju. Hade dock beräknat göra i ordning Soda men hon sover så sött så jag väcker henne strax innan vi åker och så äter hon frukost hos mina föräldrar som ska ha henne medan de sticker mig i alla vener.
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-12-29 07:38:10 följande:
    Vanlig koll eller nagot speciellt?gasse fick sin första dosering av medicin i natt. Det jag kollat sa han inte fick nagon konstig reaktion pa den. Plus att proppen blev galen sa jag har ândå ingen lust att sova.Vanlig + lite extra pga blodproppen under förra grav.

Hoppas ni slipper biverkningar! Proppen verkar galen för det mesta, kanske han också behöver en dos av något? :-/
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-12-29 07:44:05 följande:
    Visste inte att du fick en blodpropp. Far du blodförtunnande nu?Proppen behöver sova och jag skulle gärna se att han fick nagot för nagot ät det som inte stâmmer. Kan ju hända att han blivit lâtt psykotisk av sömnbrist, vet faktiskt inte. Har suttit och försökt komma pa när han började balla ur ordentligt men jag minns inte. Helt personlighetsförändrad är han i varje fall.Ja, fick en i ögat i vecka 13. Äter blodförtunnande livet ut. I vecka 36 och framåt ska jag dock få sprutor som maken ger mig i låret dagligen. Går fint faktiskt.

Sömnbrist kan orsaka mycket. Usch, vad jobbigt. Vad säger han själv om det?
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-12-29 07:59:52 följande:
    Såna sprutor fick jag efter snittet. Smaskens Propprn säger inte mycket. Han ser mest rött och gar inte ens att prata med.Mmm... "smaskens" är rätta ordet.

Någonting för att få sova låter klokt. Vet ni varför han inte sover?
  • Pelargonen

siamusen skrev 2008-12-29 22:03:30 följande:

Nu har gasse fatt sin medicin igen.Kul det är att hâlla i det i en slingrandes daggmask.
    Jobbigt äta daggmaskar som medicin.
  • Pelargonen

siamusen skrev 2008-12-29 11:49:47 följande:

Vad gör ni slöfuckar?Jag funderar pa att slå ihjäl grannhelvetet.
    Hur gick det? Har du en död granne nu?
Svar på tråden dårt asöires setuG