• DanBe

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-10-21 22:03:55 följande:
    Fråga 1: Varför har jag kramp i min tå?Fråga 2: Varför har jag kramp i min tå?Fråga 3: Hur jävla kul kan det vara med de där krabborna egentligen? Fattar inte...
    1. För mkt tå-petting
    2. Se 1.
    3. Krabborna är stora och killarna som fiskar är snygga.
  • DanBe
    KarJac skrev 2008-10-21 22:09:08 följande:
    jag är inne på nasalsex nu för tiden (fråga jungfu)
    *googlar*
  • DanBe
    KarJac skrev 2008-10-21 22:17:10 följande:
    *passar på att peka på armbågen men vet att du inte kommer att fatta det...*
    *är blond*
  • DanBe
    KarJac skrev 2008-10-21 22:23:16 följande:
    Åh, jag åt havskräftor i helgen. i mängder. Och massa räkor. Och så min, underbara Västerbottenostpaj som bara smällte i munnen. Det var gott. Och ni var inte bjudna.
    Ego. som vanligt....
  • DanBe
    jungfu skrev 2008-10-23 22:06:14 följande:
    nope... vet knappt vad PS är men gissar på playstation?
    skönt att det finns fler här som hellre sitter och läser dikter än spela en massa spel!
  • DanBe
    jungfu skrev 2008-10-23 22:11:42 följande:
    med ett gott vin i handen, dessutom, behöver man ingen joystick...
    precis! och så en bra opera på i bakgrunden.

men nu fick du pp att tänka på andra saker...
  • DanBe

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-23 22:12:44 följande:

Fan vad du ljuger.
    inte då! det är bara sanningar som kommer från mina fingrar!
  • DanBe
    jungfu skrev 2008-10-23 22:17:03 följande:
    ...och lite sprak från brasan, och höstlöv som långsamt faller utanför terassfönstren... pp tänker alltid på stakar.
    precis som jag har det för tillfället. en enklare kväll hemma.
  • DanBe
    siamusen skrev 2008-10-23 22:24:59 följande:
    Och jag har romantisk hemmakvâll med proppen. Tända ljus, klassisk musik pa i bakgrunden (stravinskij's våroffer), vi viskar söta ord i öronen pa varandra, jag tar en sipp skållhett te som jag sedan hâller ut i knât pa honom, han skriker i falsett tills tonsillerna sprâcks, jag passar pa att peta ner lite syra i halsen pa honom, han kvider och vrider pa sig, jag skrattar och fl:ar.
    du är den kvinna alla män drömmer om siamusen!
  • DanBe
    siamusen skrev 2008-10-23 22:28:11 följande:
    Jag vet. Attans för dig att proppen hann före annars hade det kunnat vara du som hade sprâckta tonsiller pa soffan....âr du inte ledsen nu?
    Mycket ledsen. Men det är ju kört! Får nöja mig med att hälsa på och plaska i poolen när inte proppen eller poolkillen är där istället...
Svar på tråden dårt asöires setuG