Inlägg från: Pelargonen |Visa alla inlägg
  • Pelargonen

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-10-18 17:10:07 följande:
    SKÖNT! Gips är jobbigt -spec i duchen.Ska bliintressant att se vad man hör om den här forskningen. Verkar ju knepigt att tidiga UL skulle påverka -då har ju fostret ingen hörsel..
    Ja, det har du ju rätt i! Måste komma ihåg att fråga om det.
  • Pelargonen
    Millimina skrev 2008-10-18 17:17:59 följande:
    Ja, gärna, det är ju intressant! Jag menade inte att det är omöjligt att sambandet finns, mer teorin bakom, som ska förklara fenomenet..
    Ja, jag har ingen aning. Är inte insatt alls på det sättet men efter att ha fått höra min kompis berättelse så blev jag skraj. Att spricka mycket är min stora skräck.
  • Pelargonen
    MissKaos skrev 2008-10-18 17:38:55 följande:
    Min med. Särskilt bakåt. Total anus kaput är mitt värsta scenario...
    Jupp. *ryser*
  • Pelargonen
    Centurion skrev 2008-10-18 18:35:35 följande:
    Vi gjorde måånga ul med Love och han hade båda händerna uppe vid hakan.
    Jaså? Kom han ut med händerna vid hakan?
  • Pelargonen

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-18 20:51:18 följande:

Det är förlossningar på TV4 Fakta nu, jag sitter här och snyftar jag.
    Blää! Jag mår dåligt när jag ser hur det går till i USA. Men då vill jag ju själv helst föda hemma med endast maken närvarande.
  • Pelargonen
    MissKaos skrev 2008-10-18 21:23:36 följande:
    I hallen utan bedövning?Nej tack! Jag måste föda, men jag ska åtminsonde ha knark. Så mkt dom vill ge mig..
    Nja, inte i hallen kanske. Den är så liten.

Jag vill inte ha knark (vilket jag slapp sist också). Helst inga vaginala undersökningar heller (fast det lyssnade de på och lät mig slippa så när som på två stycken) och inga forcerade situationer.
  • Pelargonen
    Centurion skrev 2008-10-18 21:24:48 följande:
    Nah jag vet ju egenligen inte -glöm det jag skrev.
    *glömmer*
  • Pelargonen

Men vad fan!! Maken hyrde Beowulf som visade sig vara "tecknad"! Typ datagjord... inte kul att titta på kan jag säga.

Svar på tråden dårt asöires setuG