• Pynta

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-10-16 19:03:01 följande:
    Jag äter......fiskbullar
    Hoppas att det inte är ABBAs. Isf. föreslår jag att du håller utkik efter konserverade gråsuggor bland fiskbullarna. *varnar*
  • Pynta
    MissKaos skrev 2008-10-16 19:17:57 följande:
    *kräks*Fiskbullar URK! Gråsuggor är nog godare.
    Tveksamt. Efter det att vi hittade gråsuggan på tallriken har gråsuggor och fiskbullar blivit lite av samma sak, dvs. ingenting vi vill äta.
  • Pynta

Fröken Sophia skrev 2008-10-17 11:22:21 följande:

Gulligt av dig. Hon är inte ensam med andra ord!
    Nä. Det är många som kör på fälgarna i renoveringsträsket.
  • Pynta

Hm...Nu är det synd om dig Bella. Nu kärvar det verkligen för dig.
    Även jag håller en tumme för din mor.

• Pynta

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:26:43 följande:

Japp inte så lätt. Fast det kanske verkar som om jag gör en jättegrej av det här hemma, men så är det inte alls. Dock behöver jag tips på hur man ska tänka och göra.Det är kanske jag som tänker helt fel och Surfer som har rätt, dvs. att så länge han tycker att det är mysigt ska han få komma, för sen går man in i en annan fas av livet och kanske förlorar lite av den där närheten.
    Mitt tips är att du ( utan att vara det minsta demonstrativ ) skulle meddelar att i fortsättningen sover SurferJr tillsammans med Surfer, och du sover i Jrs säng. På frågan varför, svarar du:

Jr vill sova med dig. du vill sova med Jr...men det vill inte jag.Alltså är den enda lösningen, som jag ser det, att jag och min mage sover i Jrs säng. På så vis är problemet löst.

Jag skulle gissa att- om Surfer är hyggligt redig- efter ett par nätter med Jr som sängsällskap kommer Surfer att inse det tokiga i situationen.
  • Pynta

Tack, hörrni, för att ni gillade mitt förslag till lösning på Sophias problem. Den största vinnaren -som jag ser det- blir ju Sophia, som får några nätters ostörd sömn.

• Pynta

Åh. hej Sophia, Såg nu att du både har läst och svarat.

Som sagt. Det är du som vinner på arrangemanget.

• Pynta

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:40:17 följande:

Fast Jr.'s säng passar nog min ökande vikt lite bättre också, den är lite fastare än min säng.
    Du ser! ytterligare en anledning alltså. Men jag tror inte att du kommer att behöva ( om du inte själv vill) sova i Jrs säng så många nätter.
    Men du måste klart och tydligt visa att : Nu jävlar är det slut på det här sovtjafset! För Jr lär göra ny och ständiga försök att få sova i er säng. dvs. bråka, grina, böna, smyga. tills någon av er vuxna säger absolut nej.
Svar på tråden dårt asöires setuG