Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

han kommer aldrig somna om! Och jag känner inte att jag orkar vara mamma så värst mycket längre till honom. FUnderar på om man kan flytta utomlands eller om de får tag på en då också

• Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-01 20:49:16 följande:
    jag är ensam hemma och äter chips och har tråkigt. lillm sover och alla andra är ute och har skoj
    äter du salt and vinegar? Det har jag gjort. Tre dagar på raken.

*sväller*
  • Millimina

*dansar en fånig dans*

Garageänkan skrev 2008-11-01 20:52:56 följande:
    gu va snällt, jag har så tråkigt alltså...
    *häller ut alla chipsen på golvet*

SÅ nu känns det som att du har en massa barn hemma!

*Ställer mig i ditt kök och diskar*

Så, nu är din andra hälft hemma med!
  • Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-01 20:57:04 följande:
    tack kan du hämta en öl och strippa lite också?
    Öppnar ölen med tänderna och låter mina mormorstrosor falla...tar emot lite...men 'där' föll de i golvet. Låter ölen sakta, sakta rinna ner mellan mina bröst. Den fångas upp av naveln som fylls på. Hela flarran får plats.
  • Millimina

nu står jag här, naken, fet och full med öl. Och ni bara sitter och glor och käkar popcorn!! Ska ni inte ta och hämta en wettexduk så jag kan torka bort ölen åtminstone?

hade hoppats lite på att någon kunde ha sörplat upp den...men those days are over..*snyft*

• Millimina

Grattis till kanskebäbisen då Garageänkan. Syskon är ju bra. Jag ångrar att jag inte stoppade efter två. Jag som hade det så bra. Lugnt och fint.

*hemsk mamma*

• Millimina
    Millimina skrev 2008-11-01 21:07:19 följande:
    Grattis till kanskebäbisen då Garageänkan. Syskon är ju bra. Jag ångrar att jag inte stoppade efter två. Jag som hade det så bra. Lugnt och fint. *hemsk mamma*
    Förlåt att min ångest spall över i mitt grattis, gör om och gör rätt.
  • Millimina

GRATTIS garageänkan! Det blir jättebra med en bäbis till! Heja! Håller alla tummarna! Styjkekjamiz!

• Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-02 09:08:11 följande:
    KB ÄR HEMMA. Han hade väntat på en taxi cid taxiststionen och blivit bortrövad.
    blev han inte rädd då?
Svar på tråden dårt asöires setuG