• Ickan

dårt asöires setuG

mm, samma enl mig.

KarJac skrev 2008-12-27 20:50:38 följande:
    Det är liksom bara siffror... som åldern. Vem bryr sig liksom, och vem pallar räkna, blir ju fler hela tiden. *filar naglarna*
  • Ickan

Precis.

KarJac skrev 2008-12-27 20:54:04 följande:
    Speciellt med tanke på ditt arbete som kommunalfluffer.
  • Ickan

tebax en stund.. A vaknade innan.

Han är lustig numera. När påsättaren lägger honom så rullar han bara ihop sig till en boll, suttar på tummen o somnar. När jag ska lägga honom så börjar han sitt akrobatpass och vägrar sova. Enklast för mig är alltså att lägga honom i sin säng o sitta jämte o surfa tills han somnar. Inte så illa ändå.

• Ickan

*spritar tangenterna extra noga* Påsättaren har åkt på vinterkräksjukan nu. Förhoppningsvis går det över redan idag så vi kan fira nyår ändå utan att riskera någons hälsa.

• Ickan

Städar av handtag o kranar o sånt för fullt, o hoppas att det är samma som jag o A redan haft fastän det var diarré. En "fördel" är ju att alla är ju sjuka nu så kanske har de vi ska fira nyår med redan varit sjuka de med. Får väl se hur vad som händer.

MissKaos skrev 2008-12-28 16:58:56 följande:
    Huuu.... Det smittar upp till en vecka efter sista spyan/diarreén även om man brukar säga 48 h, så använd handsprit e toabesök!!
  • Ickan

För att det är idiotiskt tråkig info till okända människor på nätet?

MissKaos skrev 2008-12-28 17:06:10 följande:
    Mmm.. man blir ju inte imun dessvärre... Varför får jag lust att svara på "jag tro rmin slempropp gick nu" med "vart då?" 
  • Ickan

Du lever enl principen "gläd dig åt det lilla". Men allvarligt musen så skulle jag nog kunna ta två omgångar vinterkräksjuka om det skulle hjälpa för att få ordning på Proppen åt dig. :-/

siamusen skrev 2008-12-29 12:45:32 följande:
    Ickan skrev 2008-12-29 12:40:59 följande:
    Inte jag heller. Är pa skithumör. fast jag hittade en gammal vân pa Facebook igar sa det var lite kul i varje fall.
  • Ickan

*bjuder på Alladin-choklad o överbliven glögg*

• Ickan

Vad är det? Jag har hört talas om det tror jag.

Millimina skrev 2008-12-29 14:33:36 följande:
    Ja! Vi pratar om sex!
Svar på tråden dårt asöires setuG