Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

*skakar misstroget på huvudet*

Nu börjar jag misstänka att ni driver med mig...Gråter

• Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-11-13 10:47:55 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-11-13 09:13:34 följande: Du gnäller väl inte? Har inte jag hörtEller så är du så söt så du kommer undan med det.
    Jo jag gnällde lite över kramp i vaden och smärta som inte riktigt gått över ännu. Men om jag kommer undan med det så....
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-11-13 10:50:45 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-11-13 10:49:29 följande: Jaså, ja. Men du är preggo. Då ÄR det synd om en. Vad man än säger!
    Aha...åhhh...jag ska passa på nu då i en månad till
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 10:56:07 följande:
    *är lite bajsnödig*Vill ni se det bitchiga mailsvar jag skickade till en språkvårdare på mitt jobb?
    Ja tack.
  • Fröken Sophia

Tycker inte att det var så värst bitchigt faktiskt. Och du har en poäng i det du skriver också.

Att "mejla" tror jag faktiskt är vedertaget på något slags sätt.

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 12:43:18 följande:
    Tack, det tröstar. Ja, de är ena rediga tomtar, de där språkvårdarna. Deras manifest går ut på att man ska inleda alla kundmail med "Hej X!" och avsluta med "Med vänliga hälsningar X". Jag ba' "MEN HALLÅ?? - det är ju texten mellan dessa två rader som är viktiga!! Det viktiga är ju fan inte att man låter äckeldrillat artig utan att man skriver korrekt info!!*blir på ännu sämre humör*
    Haru satt upp lappen ännu?!
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-13 13:15:00 följande:
    lärarEN heter det.
    nej nej nej men deT läraret
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 13:32:48 följande:
    Troligt  att man skulle hjälpa till om hon sen tog äran och pengarna...

Precis min tanke. Hela idéen med slogantävlingar går ju förlorad om man ber andra om råd på det här sättet...

• Fröken Sophia

Förstår ni förresten hur gott det är med choklad med lakritsbitar i? Nästan lika gott som de shåkladdoppade bilarna

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-13 13:43:23 följande:
    Själv är jag helt tokig i Marabous nya Amigo.
    Jag har inte testat den varianten. Föll direkt för lakritsshåkladen. Fast den som de har på Island är godare, för shåkladen är mörkare och lakritssmaken är mer framträdande.
Svar på tråden dårt asöires setuG